Witam!!!
Od roku mam a-klasę z tiptronikiem, niestety od jakiegoś czasu na wyświetlaczu pojawia się "F" - czyli błąd skrzyni biegów - możliwe, że to tylko zimny lut, ale może to być również sterowni skrzyni biegów -
PYTANIE - ile kosztuje naprawa, konkretnie interesują mnie koszty naprawy w serwisie Mercedesa lub naprawa samego sterownika lub usunięcie tego braku połączenia "zimny lut".
Po krotce opisze ci moja historie z naprawa skrzyni biegow w A-klasie. Otorz w ostatnie wakacje w lipcu doszlo do awarii skrzyni biegow. Pojawia sie literka F i samochod jezdzil tylko w trybie serwisowym. Opisana sytuacja miala miejsce w Ełku. W samym Elku i okolicach nie znalalem nikogo kto sprobowalby sie nawet podjac naprawy skrzynii automatycznej. Zadzwonilem do salonu MB w Bialymstoku. Pproszono mnie o przyjazd do warsztatu. W warsztacie okazalo sie ze nie beda naprawiac bo nie naprawiaja czesci ale jesli trzeba cos zrobic to robia regeneracja (12 tys brutoo !!!0, czyli wstawiaja nowa skrzynie. Szukalem mechanika w Białymstoku ale kazdy, ktorego znalazlem mowil ze nie wie czy zrobi. Dodatkowo kazdy chcial 3tys netto za sama robocizne pplus czesci. Zdenerwowalem sie i zabralem samochod laweta do Poznania. Po Poznaniem (w Sawdzimiu) znajduje sie warsztat zajmujacy sie tylko i wylacznie automatami. Adres: http://teomotors.pl/. Powiem tak max profesjonalizm za max niska cene. Okazlao sie ze calkowity koszt naprawy czyli robocizna (1500zł) plus czesci wyniosl mnie 2700zl. No niestety przy okazji wyszlo ze mam kiepski regulator skrzyni i musze go wymienic ale musze sie zastanowic poniewaz sam regulator kosztuje 4tys brutto. Jesli macie jakies dane o tanszych regulatorach chetnie skorzystam. A co do warsztatu nie ma chyba lepszego w Polsce. Polecil mi ten warsztat kolega z Berlina poniewaz jego znajomi z niemiec tez w tym warsztacie naprawiaja skrzynie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Układ przeniesienia napedu
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.