Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: A
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Lis 2015, 17:31
Temat postu:
Zakupy A klasy - jaki silnik
Witam!
Przymierzam się do zakupu A-klasy w wersji W168 lub V168, zastanawia mnie jednak żywotność tego samochodu - silnika i innych elementów.
Szukałem opinii na temat, ale generalnie dość ciężko...
Luźno myślę nad zakupem 95-konnego silnika Diesla albo 102-konnego 1,6 benzynki, podpowiedzcie proszę jakiego sensownego przebiegu szukać? Czy silnika Diesla mają DPF? Na co zwracać uwagę? Co się w takim samochodzie może najszybciej posypać? Wiem, że to nie są młode samochody, luźno celuję w taki 13-14-letni ze względu na fundusz
Z góry dzięki za odpowiedź i mam nadzieję, że nie trafiłem w złą kategorię...
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Myślenice Posiadane auto: Mercedes a170
Piwa: 0/2
Wysłany: Wto 10 Lis 2015, 22:23
Temat postu:
zakupy a-klasy
witam, ja użytkuje cdi 90ps z 99r od kilku lat i zastanawiam się nad zbyciem tego auta dlaczego- niby specjalnie nic się bardzo złego nie dzieje ale jak już to koszty niektórych napraw są duzę nawet ze względu na kiepski dostęp do co po niektórych podzespołów zwłaszcza w komorze silnika(ciasnota że hej), następnie korozja dosyć duża
choćby z tych powodów moja podpowiedź niech będzie neutralna ale z przewagą na NIE
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 52 Skąd jesteś (miejscowość / region): Olsztyn Posiadane auto: Mercedes klasa W 169 A170
Piwa: 7/1
Wysłany: Czw 12 Lis 2015, 12:16
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Zakupy A klasy - jaki silnik
Zakup A-klasy to wyzwanie, dla psychiki użytkownika i jego kieszeni. Typ silnika i model auta (w podanym przedziale wiekowym) moim zdaniem nie ma znaczenia. W A-klasie wszystkie elementy układów samochodu można wymienić i będziesz śmigał. Niestety jest problem, który najbardziej doskwiera tej konstrukcji z powodu zastosowanych osłon z plastiku. Blachy pod osłonami są skorodowane proporcjonalnie do okresu użytkowania na naszych drogach. Im auto jeździ dłużej w Polsce, tym korozja większa. Naprawy podwozia nie podejmują się fachowcy, ponieważ ogniska rdzy są rozległe i koszty przewyższają wartość auta. Takie jest moje zdanie po 4-ro letnim doświadczeniu z moją 17 letnią A-klasą W-168. Dbałem o to auto i włożyłem sporo kasy, wymieniłem praktycznie wszystkie elementy zawieszenia, hamulców, a także stabilizatora przodu auta (po tylu latach stabilizator miał kilkumilimetrowe wytarcia). A teraz porażka, z powodu zerwania elementu podtrzymania (gniazda) linki hamulca ręcznego lewego koła, który jest na lewej podłużnicy. Nie było jak go odbudować, z powodu skorodowania tego elementu. Fachowcy jakoś sobie z tym poradzili, ale wyraźnie dali mi do zrozumienia, że już długo tym autem nie pojeżdżę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.