Posiadane auto: Mercedes S320 CDI 3200 rok 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Paź 2008, 18:34
Temat postu:
Awaria w systemie ESP
Witam kolegów!
Mam autko mercedes S320 CDI z roku 2003
Pojawił si e problem prz uruchamianiu silnika polegający na tym
że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon silnik zostaje na chwilę uruchomiony i zaraz wyłączony a na wyswietlaczu zapala się informacja o uszkodzenie ESP i udaniu się do serwisu.Po kilku prubach uruchomienia nieraz udaje się uruchomic silnik i jest wszystko OK.I tak do następnego uruchamiania.Co może być przyczyną i gdzie szukać błędu. Dziękuję za pomoc Tadeusz.
witam ja jak zmienialem akumulator , to tez pojawil sie przy zapaleniu silnika komunikat ESP problem ale po 2 min . dzialania silnika ustapil komunikat i jest ok . moze wystarczy zresetowac komputer poprzez zdjecie klemy na 1 min. pzdr.
Witam kolegów!
Mam autko mercedes S320 CDI z roku 2003
Pojawił si e problem prz uruchamianiu silnika polegający na tym
że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon silnik zostaje na chwilę uruchomiony i zaraz wyłączony a na wyswietlaczu zapala się informacja o uszkodzenie ESP i udaniu się do serwisu.Po kilku prubach uruchomienia nieraz udaje się uruchomic silnik i jest wszystko OK.I tak do następnego uruchamiania.Co może być przyczyną i gdzie szukać błędu. Dziękuję za pomoc Tadeusz.
Witaj. Ja gdzies czytalem o tym objawie. Podobno jakis czujnik polozenia walu. Jezeli masz blad esp np (po odlaczeniu akumulatora) wg instrukcji trzeba skrecic kola na max w lawo i w prawo. Komunikat gasnie. sprawdzalem jak mi odlaczyli akumulator
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 25 Lut 2009, 11:43
Temat postu:
ESP a czujnik polozenia walu W 220
Ludzie jak nie jesteście pewni nie piszcie bo niektórzy wpadają w panike jak takie coś czytaja. ESP nie ma nic wspolnego z czujnikiem polozenia walu.
Czujnik polozenia walu w W220 kiedy nawali - objawem jest to, że auto po odpaleniu silnika po nagrzaniu się gaśnie. Musi ostygnąć potem znowu zapai i gasnie. Również podczas jazdy! TO JEST OBJAW CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU!!!!
Pozdrawiam!
Jakby kolega przeczytal instrukcje wiedzialby,ze po kazdorazowym zaniku pradfu, albo znacznym spadku napiecia ESP trzeba ustawic. skrecajac kierownice w maksymalne polozenie w prawo i w lewo. Wtedy blad automatycznie znika.. Poza tym warto tez wiedziec,ze czujniki ESP sa miedzy innymi na wale
Przy gwałtownym wcisnieciu pedału gazu może się włączyc system esp, żeby uniemożliwic poslizg kół. Działanie systemu polega między innymi na zmniejszeniu mocy silnika, aż do zakończenia poslizgu. Może stąd twoje wrażenia?.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.