Dołączył: 08 Mar 2016 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): tarnów Posiadane auto: Vito 2.2 cdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 08 Mar 2016, 18:04
Temat postu:
Vito gaśnie na wysokich obrotach podczas jazdy ,na luzie nie
Witam.mam problem z Vitem 2.2 cdi samochód normalnie pali jednak kiedy wyjadę na drogę i daje cały pedał do spodu, następuje szarpniecie i gaśnie za chwile zapali.Kiedy ściągnąłem waż podciśnienia samochód jest słabszy ale normalnie jedzie i nie gaśnie,wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej bo nie chciał palić, założyłem zaworek zwrotny,czytałem inne tematy ale nie mogłem nic podobnego znaleźć, robiłem test przelewów wtrysków ,wtryski napełniają się równomiernie po zgaszeniu z pierwszego schodzi paliwo .Przychodzi mi do głowy pompa wtryskowa ??
Jeśli to pompa to jak dobrać odpowiednia ?
Numer Vin to VSA63809413314715 , dodam jeszcze że, na jałowym biegu mozna gazować i wkręca się na obroty. pozdrawiam
Re: ( Mercedes Vito ) Vito gaśnie na wysokich obrotach podczas jazdy ,na luzie nie
Skoro gaśnie to w pamięci będzie kod/y usterki i od diagnostyki powinieneś zacząć. Miałem podobnie w a-klasie. Wymieniłem o-ringi na zaworze regulującym ciśnienie paliwa w zasobniku i problem zniknął. Sterownik gasił silnik z powodu zbyt niskiego ciśnienia paliwa by chronić układ przed uszkodzeniem i była to jego prawidłowa reakcja. Na postoju przy gazowaniu bez obciążenia nic się nie działo, ciśnienie paliwa w normie. W ogóle warto wymienić wszystkie o-ringi na przewodach pod maską, nie jest ich wiele a po latach mogą już przepuszczać. Zwróć uwagę na przezroczyste przewody, w nich nie ma prawa być pęcherzyków powietrza.
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowieckie Posiadane auto: W220
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 20 Mar 2016, 22:23
Temat postu:
Re: ( Mercedes Vito ) Vito gaśnie na wysokich obrotach podczas jazdy ,na luzie nie
Po pierwsze wywal ten zaworek... one tylko psują układy paliwowe. Poco poprawiać po fabryce auto do tej pory chodziło mając wszystko w oryginale. Trzeba usuwać przyczynę a nie objaw chociaż w tym przypadku jestem pewien że zaworek nie dał nic Oring o którym mówił kolega zgadzam się. Wtryski na przelewy ok! ale i pasowałoby zerknąć na korekcję. Poza tym to że rurki napełniają się równomiernie to nie znaczy ze są dobre ważne jak szybko to trwa? Zaworek regulacji ciśnienia drugi ale nowy czy używany? Pompa też może być... ale zerknij na przeźroczystą cześć przewodu paliwowego czy nie ma w nim powietrza/piany. A no i komp błędy itp. może to nie układ paliwowy tylko coś innego... _________________ Pozdrawiam
Edek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.