Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes ) Możliwość podłączenia kabla AUX



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes ) Car audio, nawigacja, alarmy, komputery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nick23

Czytelnik



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes C180 Kompressor 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 08 Sie 2016, 02:43
Temat postu:

Możliwość podłączenia kabla AUX


Witam. Czy jest możliwość zamontowania gniazda AUX w Mercedesie C180 Kompressor 2004? Szukałem co nieco w internecie jednakże chciałbym zapytać czy może ktoś takowe gniazdo montował w swoim aucie i czy jest to w ogóle możliwe Very Happy Z góry dzięki za pomoc Smile


Witaj. Przeniesiono. Pkt 8 RF.
Keram
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4810
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Pon 08 Sie 2016, 23:05
Temat postu:

Re: Możliwość podłączenia kabla AUX


Nick23 napisał:
w Mercedesie C180 Kompressor 2004?

Kolego: w 2004 dokonano w modelu 203 faceliftingu. Zupełnie inne są radia i zmieniono system transmisji danych pomiędzy urządzeniami z D2B na MOST(całkowicie niekompatybilne systemy). O różnicach w transmisji możesz nie mieć pojęcia, jednak o takiej rzeczy jak lifting powinieneś wiedzieć i nas o tym poinformować. Szukając informacji w internecie powinieneś natknąć się na informację o różnicy w podłączeniu gniazdka AUX do radia z kieszenią na kasetę i do radia z odtwarzaczem CD - to przy aucie przed faceliftingiem. Też nie wiemy, jakie masz radio (jeżeli to pre-lift). Ale nic nie szkodzi. Najważniejsza jest informacja, że to Kompressor...
Miło było pogadać Wink
Powrót do góry
Nick23

Czytelnik



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes C180 Kompressor 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 09 Sie 2016, 11:58
Temat postu:

Re: Możliwość podłączenia kabla AUX


Po co ta arogancja w Twojej wypowiedzi Shocked
Nie można kulturalnie zapytać o więcej szczegółów? Jest to wersja przed liftingiem. Auto posiada radio Audio 10 z kieszenią na kasetę magnetofonową oraz magazynek na płyty CD który umiejscowiony jest w schowku. Może to coś Ci powie Wink
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4810
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Wto 09 Sie 2016, 22:05
Temat postu:

Re: Możliwość podłączenia kabla AUX


Nick23 napisał:
Jest to wersja przed liftingiem. Auto posiada radio Audio 10 z kieszenią na kasetę magnetofonową oraz magazynek na płyty CD który umiejscowiony jest w schowku.

Temat akurat w takim aucie i w takiej konfiguracji przerabiałem dosyć dokładnie. Odrzuciłem oczywiście od razu wszelakie protezy kasety magnetofonowej z kabelkiem wystającym ze szpary w radiu.
Przeszukiwanie internetu dało kilka rezultatów - m. in. te:
http://mbworld.org/forums/audio-electronics/24707-aux-w203-radio-modification-complete.html
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/31597-w203-radio-hard-wired-aux-my-ipod.html
https://www.drive2.ru/l/3581608/
Nie wnikając w szczegóły układ scalony wzmacniacza sygnału audio z głowicy magnetofonu ma dodatkowe, niewykorzystane wejście sygnałowe które można uaktywnić poprzez podanie napięcia przełączającego. Trzeba jednak podlutować się bezpośrednio na nóżki układu które są w gęstości ok. trzech sztuk na milimetr. Ale to nie jest problem - bo można to dobrze zrobić nawet zwykłą "transformatorówką". Problem jest taki, że utrzymanie wejścia w aktywności wymaga oszukania mechanizmu taśmy w magnetofonie. Albo wsadzamy w środek taśmę, która bez przerwy się kręci, albo proponowane są różne ustawienia wyłaczników krańcowych mechanizmu lub odcięcie kabli doprowadzających zasilanie i zliczających impulsy. Przyznam, że żadne z tych rozwiązań nie zadziałało prawidłowo. Poza kręcącą sie w kółko taśmą - ale to chyba raczej nie jest do przyjęcia.
Bajka ma jednak szczęśliwe zakończenie: auto dostało 2-DIN radio Pioneer'a (w niewygórowanej cenie), ma połączenie przez AUX, przez Bluetooth, odtwarza pliki wideo, stream audycji radiowych z telefonu, ma podłączoną kamerę cofania, sterowanie z kierownicy i oczywiście funkcję "handsfree" telefonu. Dodatkowo został podłączony do urządzenia moduł nagrywający jazdę z kamerką ukrytą w obudowie czujnika światła za lusterkiem wstecznym. Nic nie widać z zewnątrz, nic nie trzeba wyciągać na noc w obawie przed włamaniem.
Nick23 napisał:
Po co ta arogancja w Twojej wypowiedzi Shocked
Nie można kulturalnie zapytać o więcej szczegółów?

Jak będziesz mieć kiedyś czas, to przejrzyj moje posty. Podejrzewam, że więcej jak połowa z nich to "wołanie na puszczy" o dane auta. Mógłbym odpowiedzieć czasami od razu - ale danych auta brak.
- Mam CL-a
- Jakiego?
- No jak to jakiego? STANDARDOWEGO!

-Mam E-klasę 200 (gdzie E-klasy jest już chyba z pięć modeli)

-Mam Sprintera 2,2 CDI (gdzie takich jest już trzy, zupełnie odmienne od siebie)

itd, itp, etc, i tak dalej...

Najczęściej nawet rocznika nie chce się delikwentowi podać... Evil or Very Mad
Jak by to był "maluch" - OK! Nie jest mi potrzebny rocznik, nie jest mi potrzebna wersja wyposażenia ani nazwa modelu! Ale chyba trudno jest porównywać malucha z Mercedesem robionym w każdym z modeli w kilkudziesięciu (lub więcej) rodzajach różnych wersji silnikowych i wyposażenia???
I jeszcze zastrzeżenia niektórych: -"No chyba zgłupiałeś! Na takie głupie pytanie takich informacji potrzebujesz ????"
Uwierz mi: czasami mam dosyć ciągnięcia ludzi za język - nie dość , że to jego własny interes otrzymać szczegółową odpowiedź, że podpisał się pod tym, że przeczytał regulamin (który wymaga podania DOKŁADNYCH danych auta - punkt 11) - to jeszcze się bulwersuje bo ktoś mu zwraca uwagę. Ile tak można??? Ile tak można powtarzać wciąż i w kółko to samo? Bez odzewu? I do tego brak moderacji. Niby jest zapisanych sześciu, ale tak naprawdę działa tylko jeden. Reszta ma forum w de (lub są inne powody których nie dociekam) Ważny jest dla mnie fakt, że forum działa sobie jak chce. A ja się nie mogę doprosić, że jak już chcę odpowiedzieć na pytanie, to muszę najpierw egzekwować to, czego wymaga regulamin.
Powrót do góry
mariobujo16

Czytelnik



Dołączył: 07 Maj 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Mercedes w203 c180 1.8 105 kw 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 08 Maj 2018, 09:06
Temat postu:

Re: ( Mercedes ) Możliwość podłączenia kabla AUX


Witam, podpinam się do tematu, mam klasę c180 1.8 105kw 2005 sedan i chciałbym podłączyć kabel aux do radia ale nie wiem jaki, oglądałem różne filmiki i wynika z nich że w prawej listwie podłogowej jest wtyczka do tego. Według moich zdobytych info jest to kabel harness (A 203 540 61 07) ale u mnie jest inna wtyczka (jakaś na 5 pinów w jednym rzędzie). Ktoś ma pojęcie co tu trzeba podłączyć? Z góry dziękuję
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 08 Maj 2018, 09:06
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes ) Car audio, nawigacja, alarmy, komputery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes ) Car audio, nawigacja, alarmy, komputery

16) radio »

MercedesE 220

43 900

2010r.

209 147 km

śląskie

MercedesC 180

79 900

2014r.

103 000 km

śląskie

MercedesC 180

94 800

2019r.

50 000 km

mazowieckie

MercedesGLC 250

143 900

2018r.

95 000 km

mazowieckie

MercedesVito

155 900

2020r.

87 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System