Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa E ) Problem z zawieszeniem pneumatycznym



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cevinclaridge

Czytelnik



Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Corby
Posiadane auto: E320 CDi 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 21 Wrz 2016, 12:51
Temat postu:

Problem z zawieszeniem pneumatycznym


Witam forumowiczow.
Posiadam mercedesa W211 rocznik 2004 model E320 Estate 3.2 CDi z zawieszeniem samopoziomujacym ( bez magicznego przycisku kolo lewarka biegow) Autko systematycznie opadalo na lewe tylne kolo. Po odpaleniu pompowalo je i wszystko wracalo do normy. Pozostawione na 2 /3 dni opadlo calkowicie na tyle tym razem na oba kola... Po uruchomieniu podnioslo sie do wlasciwego poziomu i problem zniknal na pare dni pozostawione na weekend nie opadlo ani centymetra. Po paru dniach uzywania znowu systematycznie opada na lewe tylne kolo. Urzedzenie diagnostyczne pokazuje blad 5350 A9/1y1 ktore oznacza airmatic pressure release valve open circut. Pytanie czy powinienem wymienic sam kompresor przy ktorym ten zaworek upustowy cisnienia sie znajduje czy tez poduszke lewego zawieszenia na tyle. Wg mnie zaworek upustowy zawiesza sie czasem powodujac @ucieczke@ cisnienia i opadanie auta wnisokuje to z tego ze auto bylo pozostawione na pare dni i nie opadlo w ogole. Gdyby byl wyciek z poduszki to powinno to dziac sie w miare szybko. Ale znowu jesli uszkodzony jest zaworek upustowy cisnienia dlaczego regularnie opada tylko lewy tyl ?? Czy ktos mial podobny problem.
To moj pierwszy wpis na tym forum wiec prosze o lagodne traktowanie Wink jesli popelnilem jakis blad.
Powrót do góry
Merc320

Czytelnik



Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cheshire
Posiadane auto: Mercedes e320 Cdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 13 Paź 2016, 08:35
Temat postu:

Problem z zawieszeniem


Mialem podobny problem. U mnie regularnie opadala lewa strona. Jezdzilem tak przez kilka miesiecy. Pewnego razu daleko od domu, opadla lewa i prawa - pojawil sie na wyswietlaczu czerwony napis :"car too low". Na poboczu drogi staralem sie sprawdzic co z poduszka, jednak przy halasliwej drodze nic nie uslyszysz. Kilka razy odpalilem i zgasilem silnik, w koncu prawa stona sie podniosla, ostrzezenie zgaslo i pojechalem dalej. Lewa strona wciaz byla na glebie. W trakcie jazdy (nastepne 200km) lewa podnosila sie i opadala - w koncu wstala i dojechalem do domu.

Kiedy rownoczesnie opadly dwie strony i po odpaleniu prawa idac do gory po chwili opadala - przyszedl czas na diagnostyke. Kody bledow : 5150, 5501, 5505. Ostatnie zapamietane cisnienie kompresora - 14.92 BAR

Pomiar wykazal 0.00 Bar - kompresor do wymiany.

Po wymianie kompresora - prawa wstala a lewa lezala jak zaczarowana - jednak w cichym garazu slychac bylo syczenie. - niestety poduszka tez do wymiany - to wlasnie ona byla przyczyna uszkodzenia kompresora poprzez ponadnormatywna prace.

Koszty: kompresor Wabco ze strony aerosus - 220 funtow (wymienilem sam)
poduszka regenerowana - 245 funtow. (wymiana 25 funtow)
kolek mocujacy poduszke - 0.96 funta w serwisie Mercedesa - dosc wazna rzecz.

W PL kompresory sa drozsze, natomiast poduszki juz od 799zl i wymiana 150zl - ( dziecinnie prosta )

Wiekszosc pewnie zaraz mnie opierniczy ze regenerowane poduchy... Wink - ale oryginalne sa bardzo drogie, a zamienniki maja inne mocowanie dolne, a u producenta nikt z obslugi nie wiedzial, czy wysokosc poduszki po wymianie bedzie identyczna z oryginalem - a zalecaja wymiane parami - wiec koszty rosna.


Moj Mieczyslaw to wersja bez airmatica, czyli self leveling tylu takze bez zadnych przyciskow na skrzyni.
Jezeli ktos ma problem z montazem, piszcie smialo, postaram sie Was przekonac, ze nie potrzeba do tego zadnych fachowcow - wystarczy podnosnik i kilka kluczy.

Pozdr
_________________
spali tyle ile wleje
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa E »

Opinie o samochodach Mercedes klasa E - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne


MercedesE 320

19 900

2004r.

282 000 km

mazowieckie

MercedesB 150

105 000

2020r.

46 000 km

zachodniopomorskie

MercedesE 200

29 990

2010r.

256 900 km

wielkopolskie

MercedesC 43 AMG

159 900

2016r.

126 826 km

kujawsko-pomorskie

MercedesCLS 500

119 900

2011r.

75 372 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System