Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 811 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 10:26
Temat postu:
Wymiana akumulatora w bagażniku w W221 S500 2008r.
Witam.
Mam pytanie odnośnie wymiany akumulatora znajdującego się w bagażniku w samochodzie Mercedes W221 S500 2008rok.
Aku mi już nie trzyma (ładowanie jest ok) i potrzebuję go wymienić. I teraz mam pytania:
1) Czy możemy bez problemu odpiąć akumulator od sieci czy potrzebujemy podtrzymanie energii w sieci samochodu przy wymianie?
2) Jeżeli potrzebujemy podtrzymania to czy można to zrobić z aku rozruchowego (zwierając odpowiednie łącza pod maską w skrzynce zaciskowej obok akumulatora rozruchowego?
3) W razie gdyby coś nie wyszło z podtrzymaniem energii to co będzie do zaprogramowania w samochodzie i czy wszystko trzeba robić z komputera czy obejdzie się bez SD (pytam bo W220 przed liftem wiem że nie trzeba podłączać kompa)
4) Czy do awaryjnego rozruchu (gdyby kiedyś padł aku rozruchowy) można użyć prądu z tylnego aku za pomocą zwierania odpowiednik zacisków we wspomnianej już powyżej skrzynce zaciskowej koło akumulatora rozruchowego? (Sam rozruch nastąpi ale mam obiekcje czy można łączyć plusy akumulatora rozruchowego z tym z bagażnika bo nie wiem jak jest rozwiązane ładowanie w tym samochodzie i czy czasem nie uszkodzi się w ten sposób alternatora). _________________ www.qnisz.pl SilnikiFalowniki Motoreduktory Przekładnie Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 811 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Sro 02 Sie 2017, 08:52
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) Wymiana akumulatora w bagażniku w W221 S500 2008r.
Nigdzie się nie dowiedziałem o skutkach ubocznych odpięcia tylnego akumulatora więc zrobiłem to w bezpieczny sposób z podtrzymaniem napięcia z akumulatora z drugiego samochodu. Na czas wymiany podłączyłem się kablami rozruchowymi do zacisków pod maską. Koło akumulatora rozruchowego są zaciski (+) w takiej skrzynce od akumulatora tylnego. Minus jest wspólny. _________________ www.qnisz.pl SilnikiFalowniki Motoreduktory Przekładnie Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.