Jestem po 30 dniowym okresie testowym Internetu w samochodzie od Plusa. A zapomniałem dopisać – beznadziejnego internetu od Plusa !!!! Nie będę się o tym rozpisywał bo jestem zaskoczony okresem ‘’po’’. Otóż od momentu zakończenia testów z Plusem auto pozostaje absolutnie offline. Nie mam łączności z aplikacją w telefonie. Auto nie loguje się do oryginalnego vodafona. Nie mam ikonek o statusie online na wyświetlaczu w samochodzie. Dzwoniłem do Plusa – oczywiście oni umywają ręce. Zastanawiam się czy to zbieg okoliczności czy też powrót do wcześniejszego statusu przed Plusem będzie wiązał się z wizytą u Merecedesa lub kontaktem z konsultantem.
No nie masz bo nie wykupiłeś pakietu. Ja kupiłem w piątek pakiet i wszystko działa. Zgadzam się że jest słaby. Wolny. W przeglądarce MB strony otwierają się strasznie długo ale radia internetowe chodzą dobrze.
Poza tym po okresie próbnym z aplikacją vodafone łączysz się logując się do wifi w samochodzie. A czy w ogóle swoje konto zweryfikowałeś osobiście w plusie bo jak nie to działać nie będzie.
Może troszkę zagmatwałem Napiszę jeszcze raz. Po kupnie auta wszystko pięknie działało : aplikacja w telefonie - Mercedes me - z informacją o statusie auta i np. możliwością zdalnej obsługi typu np. zamknięcie auta, sprawdzenie stanu ciśnienia, był dostęp do auta poprzez przeglądarkę internetową, możliwość np. sprawdzenia stanu nawigacji i przyspieszonego ręcznego uaktualnienia. Po krótkim romansie z Plusem i ich Internetem w samochodzie w okresie testowym nie wykupiłem żadnego pakietu bo to absolutne dno. Zdziwienie moje było wielkie kiedy po kilku dniach zauważyłem, że nie mam dostępu do auta ani przez przeglądarkę, ani z aplikacji. Na wyświetlaczu nie wyświetla mi się status sieci tak jak to było przed plusem. Podejrzewam, że muszę kolejny raz po kontakcie z Mercedesem aktywować Mercedes Me.
A to dziwne po mi po zakończeniu okresu testowego w Plusie przez kilka miesięcy dalej Mercedes me działał bez zarzutu. Nie działa wtedy internet co oczywiste Dopiero teraz kupiłem pakiecik żeby przetestować płatną opcję bo myślalem że jest lepsza ale się mocno rozczarowałem. Z tego co mi powiedzieli w serwisie mój samochód ma 2 wbudowane karty SIM. Nie wiem czy to prawda ale jedna jest do łączenia się z Mercedesem bez żadnych abonamentów a druga właśnie jest do abonamentu. Ale czy tak jest to nie wiem. Wygląda na to że bez wizyty w serwisie się nie obejdzie.
Mi nie działa od paru dni, dziś zgłosiłem do Plusa i do Mercedesa. Z tych dwóch źródeł dostałem informację, że jest awaria w Polsce systemu MB i Internet w samochodzie. Trzeba czekać na usunięcie awarii.
W moim przypadku to paskudny zbieg okoliczności. Ostatni kontakt z autem przez aplikację miałem 03/02 a 30 dniowy pakiet testowy badziewnego internetu od Plusa skończył mi się 04/02 i od tego czasu auto jest offline. Podejrzewałem Plusa, ale może to problem MB. Mam nadzieje, że poradzą sobie z tym szybko bo wyszukiwanie celów w nawigacji offline to katorga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.