Witam, odkąd kupiłem CLK mam problem z grzaniem się silnika, temperatura dochodzi do drugiej kreski czyli jakies 50-60 stopni i wyzej sie nie podnosi nawet po przejechaniu 100 km. Stwierdziłem ze to sprzęgło wiskotyczne wiatraka bo włączone cały czas i było widać że jest wyeksploatowane. Po wymianie wiskozy na nową załączona jest teraz ona cały czas i teraz silnik się jeszcze gorzej nagrzewa, pytanie dlaczego nowa wiskoza cały czas jest załączona i czy prawdopodobnie do wymiany będzie termostat?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.