SPRINTER 311cdi nie pali poniżej zera:( powyżej na strzał:)
witam,
mam mega zagadkę a mechanicy wskazują coraz ciekawsze rozwiązania oczywiście kosztowne a problem jak jest tak jest nadal, może ktoś z was panowie i panie wskaże przyczynę zanim wyląduje w psychiatryku
autko to sprinter 311cdi z 2003r. silnik 2.2
problem: autko pali na dotyk zawsze, jednak gdy temperatura powietrza spada poniżej zera tak przy -3 w dół pojawia się zagwozdka w postaci nie odpalenia:( pomaga tylko kręcenie kilkanaście minut i podłączenie aku na kable z innego auta bo mój w końcu padał) lub szybki start i plak do filtra powietrza) jak już odpali można od razu zgasić silnik i ponownie zaczyna odpalać na dotyk nawet jak jest -20 więc pali na zimnym silniku ale dopiero jak raz się go wcześniej da uruchomić
w ostatnich dwóch tygodniach wymieniłem już akumulator bo mój stary szybko wysiadał,
dodatkowo wymienione zostały wszystkie cztery świece na NGK + przekaźnik świec bo świeciła kontrolka więc padła/y świece albo przekaźnik tak mówił mechanik wymieniłem to i to również wymieniony został filtr paliwa niestety nic to nie pomogło problem jest nadal:(
mechanicy strzelają ślepo dalej... może pompa paliwa, wtryski, jakiś przekaźnik, kable tylko czy wtedy auto paliło by na dotyk przy -1 lub powyżej, czy wtedy nie pojawiały by się inne problemy z rozruchem pracą silnika, mocą, obrotami, nie równą pracą wydaje mi się że tak a jak auto już odpali chodzi jak pszczółka:) bez najmniejszych problemów pali na strzał i pracuje jak szwajcarski zegarek więc ja wymiękam...
witam,
problem do którego się odniosłeś nie jest problemem który opisałem twój dotyczy immobilizera też tak miałem auto chodziło bez zarzutu a przy którymś z kolei odpalaniu zapalił się start error i już nie kręcił odpalał dopiero po kilkudziesięciu razach kręcenia stacyjką w tej z powrotem aż w końcu któregoś dnia immo padło na amen wtedy są dwa wyjścia szukać przyczyny lub wywalić immo z auta i problem nigdy się już nie powtórzy wybór nalezy do użytkownika:)
co do mojego tematu nadal nie pali jak zimno poniżej zera a jak -1 , 0 lub więcej w plusie chodzi na dotyk poniżej tylko plak niestety ale nie mam sił i ochoty inwestować już w kolejne nie trafione pomysły mechaników topiąc nie potrzebnie kasę więc czekam do wiosny albo do czasu jak plak zabije silnik bo mechanicy w mojej okolicy są po prostu z usterki...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.