Witam. Jadąc na święta do pl zatankowałem paliwo po odpaleniu auta usłyszałem metaliczny stukot spod maski silnika przy wzroście obrotów stukot narasta a gdy ostro przyspieszania to czuć lekkie drgania jakby nie dostawał paliwa z tym że przyspiesza normalnie. . Zrobiłem z tym defektem 700 km z normalna autostradowa szybkością nawet do 190 km.h. auto oddałem do mechanika jedynie co stwierdził to że wtryski i panewki ok. Teraz ma ściągać głowice itd. Czy ktoś spotkał się już z takim problemem? Auto to w212 c207 250 CDI.
Witam dokladnie napisz jaka jest korekta wtrysku na wolnych obrotach i to jest silnik 651 2.1 litra 250? Czy stracil na mocy ? Czy nim szarpie? I ile ma przebiegu?
Niestety nie wiem jaka korekta auto u mechanika a on nie odbiera tel. Silnik 250cdi 204 ps chyba 651. Na mocy nie czułem strat jedynie przy przyspieszaniu lekkie drgania ale przy wysokich obrotach.przebieg 120.000km
Zanim co kolwiek zacznie rozbierac to jaka korekta wtrysku na minusie i na plusie nie na przelewy gora. Za maly przebieg zeby cos sie w sirodku dzialo z silnikiem, tam nie ma co sie uszkodzic.Moze jeszcze na poczatek sprawdzic rozrzad tylko bez specjalnego napinacza pomiarowego nie bedzie wiedzial jak jest dokladnie i jak nie ma przyzadu do walkow to ci nie ustawi go dokladnie. I jeszcze jedno po zamontowaniu glowicy auto odpali ale bedzie zapowietrzony uklad i wtedy tylko odpowietrzenie ukladu za pomoca komputera bo nie beda wszystkie wtryskiwacze chodzily. Jak niewie tego to niech go nie rusza bo bedziesz auto zabrac na serwis niestety.
A zajmujesz się serwisowaniem aut może bym go zabrał i podjechał do ciebie? jak zrobiłem tyle km to do Sosnowca też bym dojechał.
Jeszcze jedno do stacji paliw dojechałem na oparach w baku stukot zaczął się po zatankowaniu czy to może być też objaw zapowietrzenia ?
No nie stety niema mnie obecnie w Polsce teraz mieszkam w Irlandii Cork. W jakim regionie znajduje sie autko? A ten mechanik sprawdzil korekte wtryskiwaczy czy niewie co to jest?
Witam ponownie. .Silnik rozebrany głowica w naprawie .Mam jeszcze pytanie do sylwester217Czy ten błąd P027200 mógł wpłynąć na trwałość tej jednostki. Ta usterka była od początku jak kupiłem auto ale w serwisie MB powiedzieli że nie wpływa to negatywnie na silnik i póki nie oświeci sie jakiś błąd to wszystko ok.a tu po przejechaniu 15tkm silnik padł zatarciu uległ właśnie 4 zylinder.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.