Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianyn

Czytelnik



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: Mercedes, kompressor 1.8 W211 E200 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 31 Gru 2016, 15:12
Temat postu:

Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


Witam,

Historia wygląda nastepująco,

Kupiłem mercedesa 1.8 kompressora z 3 letnim gazem w niemczech, sprawdzałem auto jezdzilo i palilo na dotyk, po czym po przejechaniu ok kilkudziesięciu KM zobaczyłem że temp rośnie do ok 110 stopni. Sprawdziłem płyn który się zagotował w zbiorczniku, przewody robiły się twarde jak kamień.. Ok Zaprowadziłem autko do znajomego mechanika, diagnoza : uszczelka pod głowicą, okej zrobiliśmy uszczelkę tzn planowanie, cisnieniowa próba, uszczelniacze... Pogięte były również zawoory które zostały wymienione, wymieniona pompa wody itd... wszystko złożone nadal te same objawy, po kilkunastu KM jazdy cisnienie i gotowanie plynu... wyczyścilismy chlodnice z kamienia poniewaz cała sie nie nagrzewala, 2/3 były zimne, zdjelismy uszczelke i sprawdzilismy blok, zrobilismy szlif bloku dla pewności, spowrotem wszystko zlozylismy i nadal to samo.... nie mamy juz pomyslow od czego moze robic sie cisnienie... najlepsze jest to ze silnik pracuje wrecz idealnie bez stuków czy czegokolwiek... może macie jakies pomysły co można dalej sprawdzać po nowym roku??[/img]
Powrót do góry
dawid51GT

Stały Bywalec



Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 222
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wwa
Posiadane auto: W163
Piwa: 14/1
Wysłany: Sob 31 Gru 2016, 18:51
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


Ewidentnie sadzi gdzieś ciśnienie do układu wodnego ,czy podczas planowania głowicy była dobrze sprawdzana jej szczelność .Może być pęknięta i dlatego takie problemy .Pęknięcie możliwe z przegrzania bo chłodnica zapchana chociaż po mojemu to ona była zapowietrzona niż zapchna ale chociaż jest teraz oczyszczona :)jest taki prosty test chemiczny używany przez mechaników do sprawdzenia takich przypadków .W skrócie sprawdza się czy wskażnik chemiczny reaguje na opary ze zbiorniczka wyrównawczego , jak się zabarwi to właśnie oznacza że gazy dostają się do wody Sad tak potrafią puszczać uszczelki a w skrajnych przypadkach głowica lub blok.
Powrót do góry
holloww
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 4911
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec - śląsk
Posiadane auto: Porsche 944 S2
Piwa: 139/6
Wysłany: Nie 01 Sty 2017, 22:09
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


Nie było możliwości sprawdzić głowicy i uszczelki przed rozbieraniem???? Test na obecność spalin w płynie??? oczywiście termostat i układ chłodzenia jest ok? To pewnie wina LPG.
_________________
\'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Powrót do góry
dawid51GT

Stały Bywalec



Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 222
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wwa
Posiadane auto: W163
Piwa: 14/1
Wysłany: Pon 02 Sty 2017, 11:20
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


Tak taki test na obecność spalin w płynie się robi . Szczelność głowicy to sprawdza dobry warsztat obróbki tam gdzie robili planowanie jedni robią zawsze drudzy na życzenie klienta bo to kosztuje ale to pewnie robiliście .Czy LPG to wątpie musiałbyś mieć gdzieś naprawdę spory wyciek płynu tam gdzie są wcinki gazowników czy na reduktorze a to chyba wyeliminowaliście na wstępie .W skrajnym przypadku może gdzieś jest pęknięcie w bloku silnika. Ewidentnie ktoś się pozbył problemu .A może prostsze tematy - pompa wody - odkręcić i sprawdzić czy fizycznie działa (jeśli nie była zdejmowana i,,macana" przy demontażu głowicy - nie wiem jak tam dokładnie to wygląda w tym motorze ) może niby się kręci to co widzimy a wirnik wewnątrz już niekoniecznie .Skończy się najpewniej wymianą motoru Sad
Powrót do góry
Adrianyn

Czytelnik



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: Mercedes, kompressor 1.8 W211 E200 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Sty 2017, 23:37
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


pompa wody wymieniona.. głowica na bank sprawna , możliwe że to pekniety blok, mam do kupienia blok i mozliwe ze to zrobie, ale juz mam dosc tego samochodu, fakt dalem smieszne pieniadze, liczylem sie z tym, myslalem ze uszczelka bedzie i po sprawie, mam na nim duzy zapas, ale mnie to irytuje bo brakuje pomyslow, prawdopodobnie skonczy sie na peknietym bloku... jeszcze raz w srode sprawdze wszystkie mozliwe zaworki wezyki szczelnosci itp i testy Co rowniez ponownie
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 02 Sty 2017, 23:37
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Adrianyn

Czytelnik



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: Mercedes, kompressor 1.8 W211 E200 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 04 Sty 2017, 18:22
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


Wiec tak, wymieniona chłodnica na nowa, wymieniony korek zbiorniczka , nowa pompa wody, zrobiona uszczelka planowanie próba ciśnienia, przewody sprawdzone oczyszczone na drożność. Termostat sprawdzony działał, natomiast jutro go wymienię rownież na nówkę dla pewności firmy kraft. Sytuacja wyglada następująco. Auto pali , jadę nie szarżując temp na podłączonym kompie do diagnostyki badam temp, zaczyna spadać ponieważ rozgrzałam silnik na postoju ze 100-112 do 87-90. Po przejechaniu 3km wracam na postój pod warsztat i na jałowym biegu trzyma 90 stopni po czym przytrzymuje go na 3500 obrotów i temperatura zaczyna rosnąć do 107 stopni, przewody sa na tyle miękkie ze mogę je ścisnąć ręka i sa gorące, nawiew ciepły działa cały czas, a po odkręceniu korka płyn [cenzura]..... Jakies pomysły panowie ? Nie wiem jeszcze jak wentylator moze on sie jebie .. Ewentualnie kupie nowy i nówkę termostat bo juz zaczyna brakować pomysłów...
Powrót do góry
holloww
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 4911
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec - śląsk
Posiadane auto: Porsche 944 S2
Piwa: 139/6
Wysłany: Sro 04 Sty 2017, 23:45
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


No a może wszystko jest OK, po co odkręcać korek na gorącym silniku????? jak przewody są miękkie i wszystko działa normalnie???? To tak samo jak po ostrym hamowaniu tarcze się nagrzewają, ale tak ma być.
_________________
\'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Powrót do góry
Adrianyn

Czytelnik



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: Mercedes, kompressor 1.8 W211 E200 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 04 Sty 2017, 23:52
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


a mozliwe jest na postoju lapanie takiej temperatury? max 112 a potem jej spadek i stabilizacja, fakt na goracym wyplywa duzo plynu ... moze masz racje, zastanawia mnie te podnoszenie temperatury
Powrót do góry
Adrianyn

Czytelnik



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: Mercedes, kompressor 1.8 W211 E200 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 05 Sty 2017, 21:10
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes 1.8 Kompressor PROBLEM z ciśnieniem w układzie


udało się w koncu to ogarnac.... wszystko zrobione. na koniec wymienilismy szpilki wszystkie na zupelnie nowe i okazalo sie ze jedna 0.5 mm nie dociagala . sprawa zalatwiona temp ok.


pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa E »

Opinie o samochodach Mercedes klasa E - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne


MercedesB 180

25 800

2010r.

229 057 km

pomorskie

MercedesE 220

27 000

2008r.

209 000 km

lubelskie

MercedesGL 450

45 777

2006r.

284 000 km

pomorskie

MercedesE 250

68 900

2013r.

245 000 km

lubelskie

MercedesA 160

12 900

2006r.

290 100 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System