W moim R170 dość wyraźnie drga kierownica. Podobno uszkodzone jest łożysko krzyżaka w kolumnie kierowniczej. Jako, że naprawa z częściami miałaby mnie wynieść do nawet 1600 zł, zrezygnowałem z niej.
Pytanie, czy takie drgania mogą spowodować, że kierownica odpadnie albo coś w tym stylu?
Ostatnio zmieniony przez .3dfx dnia Czw 26 Sty 2017, 19:45, w całości zmieniany 1 raz
Szczerze to pewności nie mam nie widziałem nie czułem ale jeśli wibracje na kierownicy to poszedłbym na początek w układ napędowy czyli opony ogólnie koła potem półosie itd .No chyba że to łożysko to przypadłość dla tego modelu . Takie łożysko za wiele pracy to w życiu niema kręci się tyle co Ty kręcisz kierownicą nie bardzo wiem jakby miało wywołać wibrację szczególnie jeśli masz ją w czasie jazdy ( tego nie opisujesz)
Przypomnij sobie od kiedy pojawiły się owe wibracje czy aby nie np przy zmianie kół lub opon na zimowe .
Źle się wyraziłem. Nie chodzi o drgania przenoszone podczas jazdy, tylko o złe spasowanie kierownicy w ogóle. Tzn, że gdy ruszam kierownicą na wyłączonym silniku, to wyraźnie chodzi góra-dół. Efekt podobny jest do próby ustawienia wysokości kierownicy, ale tak jakby brakowało kilku ząbków, żeby móc ją zahaczyć. I właśnie myślałem, ze mam może wyłamany jakiś plastik, ale pułap kierownicy jest zdaje się niemodyfikowalny, więc teoria mechanika o krzyżaku zdaje się być zasadna. Kiedy docisnę kierownicę np. opierając się o nią lub podnosząc palcem do samej góry, wtedy przestaje latać.
Ogólnie nie ma z tym tragedii. Po prostu zastanawiam się czy jak nie wjadę kiedyś w jakąś dziurę, to nie urwie mi najpierw kierownicy zamiast koła.
Mechanik, który oceniał samochód powiedział, że to drobiazg. Zaufałem mu. Inny, już na miejscu, powiedział, że może i faktycznie bzdet, ale na 99% po mega dzwonie
No to teraz się zgadza ,nie łożysko tylko krzyżak , fakt że po dzwonie mógł dostać bo to ogólnie nie psująca się część , myślę że jako część zamienna występuje tylko jako OEM Mercedes i nie jest to sam krzyżak jak np w wale napędowym a część układu kierowniczego/kolumny kierowniczej taki łącznik ,przegub z tym krzyżakiem właśnie . Nie wiem jak wygląda dokładnie w tym przypadku ale pewnie i w używce to gdzieś kupisz .
Nie obraż się ale po ilości twoich postów dotyczących tego auta , to mam wrażenie że zakup delikatnie mówiąc świeży , spontaniczny bez oględzin na chłodno z dobrym mechaniorem i kompem SD lub potrafiącym dokładnie to samo co SD . Cena musiała być naprawdę okazyjna jak nabyłeś to auto z takimi defektami .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.