Witam. Przymierzam się do wymiany luźnego łańcucha + ślizgi + napinacz bez wyciągania silnika.
W związku z przebiegiem 345kkm wypadało by się przyjrzeć dokładniej silnikowi.
Auto potrafiło zadymić na szaro podczas startu. Zawsze gdy silnik był zimny oraz nie zawsze w przypadku rozgrzanego silnika. Stawiam na uszczelniacze.
I teraz pytanie, ponieważ mogę je wymienić bez ściągania głowic.
Na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu? Czy waszym zdaniem warto ściągnąć głowice do sprawdzenia? I przy okazji dla świętego spokoju wymienić pierścienie?
Jak jest z odkręceniem pokrywy łańcucha gdy silnik jest w aucie? Miska olejowa zejdzie bez problemu?
Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.