witam co dopiero padł mi akumulator 1 pusta cela, wymieniłem na inny 50A no ale martwi mnie ładowanie tego akumulatora przez alternator pokazuje stałe 13.0V, nawet jeśli włączona jest klima, światła, gazowanie do 5 tys obr,radio na full, a nawet światła awaryjne to i tak pokazuje stałe ładowanie 13.0V czy to troszkę nie za mało? auto odpala nie od strzała a za 4-5, niby powinno być według wszystkich w pacy ponad 14V, no ale mierzyłem na wózkach widłowych i tak samo pokazuje 13V dziwne nie? _________________ .....
hmm to czemu jest 13v ?
co przewarznie jest uszkodzone?
regulator? słaby naciąg paska na alternator, diody w alternatorze, łożyska w alternatorze? _________________ .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.