Witam. Jak w temacie, mam problem z zamykaniem klapki wlewu paliwa. Nie działa wogóle, pomimo że wszystkie inne zamki działają poprawnie. Po odłączeniu od tego zamka żółtego przewodu, stwierdziłem że wogóle nie dociera do niego ciśnienie. Dobrałem się wiec do pompki i rzeczywiście pierwszy od lewej króciec, odpowiedzialny za ten właśnie zamek jest jakby zatkany. W momencie kiedy pompa podaje ciśnienie lub podciśnienie na środkowy króciec, to w tym lewym nic nie ma. Czy może się zatkać ten króciec? Nie wygląda żeby był niedrożny. Czy może jest tam jakiś zawór, który nie działa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Nadwozie i podwozie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.