Od roku nie używałem SLK. Dziś startuje i lampka ABS się wlącza! Zauważyłem ze to się dzieje w momencie wciśnięcia pedału hamulca. Próbowałem ruszyć z miejsca. Nie włącza sie dopuki hamulca nie ruszę...
Jakieś pomysły?
Wiem że powinienem oddać na odczyt. Ale może ktoś coś może mi wytłumaczyć?
Miałem identycznie tak jak Ty i w ciemno kupiłem ten czujnik. Po wymianie nie pomogło, sprawdziłem skrzynkę z bezpiecznikami i był przepalony jeden bezpiecznik, nie pamiętam który, ale tym razem pomogło
Odświeżam temat, napisze dla potomnych bo rozwiązałem nowy problem z zapalaniem się kontrolki abs ( bas/asr). Więc moi drodzy jak powyżej po włączeniu silnika kontrolka się nie świeci czyli wszystko ok, zaraz po naciśnięciu pedału hamulca się zaświeca. Więc do sprawdzenia mamy światła stopu, czujnik pod pedałem hamulca, bezpiecznik nr 2 w skrzynce pod kierownicą (klapka z lewej strony konsoli) i tutaj uwaga najnowsze rozwiązanie gniazdo bezpiecznika numer 2 w tej skrzynce, a konkretnie robią się w nim zimne luty. Temat już kilka razy się przewijał na zagranicznych forach, także problem na pewno powtarzalny więc komuś się przyda. Jak to zdiagnozować. Po pierwsze trzeba odkręcić całą tą skrzynkę z bezpiecznikami i włącznikiem światła, czyli zaczynamy od lewej klapki, odkręcamy śruby, musimy zdjąć również wszystkie zaślepki konsoli pod kierownicą. Odkręcamy wszystko, wyciągamy te 3 konektory z tyłu tej skrzynki i mamy wszystko w rękach. Bierzemy tą skrzynkę do domu i bawimy się dalej. Najpierw trzeba wyciągnąć wszystkie bezpieczniki (najlepiej zrobić zdjęcie jak były powsadzane) i pokrętło zapalania świateł, przekręcamy ciągnąc do siebie tak jakbyśmy chcieli włączyć wszystkie przeciwmgielne i wówczas mamy dostęp żeby to pokrętło poluzować na zatrzaskach. Później dookoła tej skrzynki szukamy kolejne zatrzaski, wszystkie odhaczamy, następnie wysuwamy 2 główne części ciągnąc w przeciwne strony ( obie główne części zespolone są ze sobą na szynach i rowkach plastikowych. Jak już mamy na widoku tą taśmę ze ścieżkami i widzimy ten element do którego są wsadzane bezpieczniki, skupiamy się na naszym bezpieczniku (gnieździe) numer 2. Od boku patrzymy w tą szparę miedzy taśmą a plastikową podstawą tej taśmy i wsadzamy bezpiecznik, wyciągamy, wsadzamy/ wyciągamy. Jeśli widać że ta stópka która powinna być przylutowana do tej tasiemki zielonej lata sobie przy wsadzaniu i wyciąganiu luźno na wszystkie strony to znaczy, że mamy zimny lut. Można sprawdzić jak inne bezpieczniki zachowują się przy wkładaniu dla odróżnienia. To tyle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.