Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa CLK ) [CLK430] Problem z katalizatorami?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charly84

Czytelnik



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Mercedes E320 CDI W211 2008 r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 29 Sie 2017, 18:27
Temat postu:

[CLK430] Problem z katalizatorami?


Cześć,

To mój pierwszy post na forum, więc oprócz postu w dziale "Powitanie", serdeczne CZEŚĆ także tutaj Smile

Niestety doświadczam irytującego problemu z moim CLK430, który jeździ na LPG. Od jakiegoś czasu silnik nierówno pracuje, drga i telepie autem. Po wymianie kompletu świec, jednej cewki oraz łącznie trzech przewodów, które mechanik zdiagnozował jako wadliwie (na komputerze wypadały zapłony na 3 i 7 cylindrze) problem na klikadziesiąt km ustał i... powrócił. Do tego dochodzi brak mocy - auto jest przydławione i się dusi na wyższych obrotach, co mechanik zdiagnozował jako problem z katalizatorami wstępnymi.

W serwisie zajmującym się już konkretnie układami wydechowymi dostałem następujące opcje, które chciałbym z Wami skonsultować.

1. Montaż "przelotówek" wewnątrz katalizatorów wstępnych (oryginalne puszki zostają na samochodzie tylko usuwa się wkłady i w ich miejsce montuje "przelotówki") - koszt 300 zł za oba
2. Regeneracja czyli uzupełnienie nowymi wkładami - koszt 1000 zł za oba

Dodatkowo/opcjonalnie w związku z tym, że środkowy katalizator był wcześniej usunięty przez poprzedniego właściciela (widać nacięcia na puszce):
1. Wmontowanie nowej "puszki" w miejsce dawnego katalizatora - 200 zł (cokolwiek to znaczy, podobno nie da się zastosować opcji 1 powyżej)
2. Montaż nowych zamiennych katalizatorów - koszt 500 zł za oba

Chciałbym optymalnym kosztem przywrócić moc autku przy czym chciałbym uniknąć charakterystycznego metalicznego brzęczenia, które podobno jest charakterystyczne dla tzw. strumienic (czy powyżej zacytowane "przelotówki" są tożsame z tym rozwiązaniem?). To w końcu V8 i szkoda stracić ten charakterystyczny pomruk.

Jaka Waszym zdaniem opcja jest najlepsza? Nie zależy mi na powiększaniu mocy, poprawianiu czegokolwiek. Chciałbym przywrócić Celince moc i zapał do życia Smile

Pozdr,
Adam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa CLK »

Opinie o samochodach Mercedes klasa CLK - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne


MercedesA 170

23 900

2007r.

80 000 km

śląskie

MercedesB 180

38 900

2015r.

244 178 km

kujawsko-pomorskie

MercedesGLA 220

94 900

2016r.

175 486 km

kujawsko-pomorskie

MercedesB 200

16 900

2006r.

250 000 km

śląskie

MercedesS 55 AMG

49 900

2001r.

163 291 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System