Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa CLK ) [CLK430] Problem z katalizatorami?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charly84

Czytelnik



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Mercedes E320 CDI W211 2008 r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 29 Sie 2017, 18:27
Temat postu:

[CLK430] Problem z katalizatorami?


Cześć,

To mój pierwszy post na forum, więc oprócz postu w dziale "Powitanie", serdeczne CZEŚĆ także tutaj Smile

Niestety doświadczam irytującego problemu z moim CLK430, który jeździ na LPG. Od jakiegoś czasu silnik nierówno pracuje, drga i telepie autem. Po wymianie kompletu świec, jednej cewki oraz łącznie trzech przewodów, które mechanik zdiagnozował jako wadliwie (na komputerze wypadały zapłony na 3 i 7 cylindrze) problem na klikadziesiąt km ustał i... powrócił. Do tego dochodzi brak mocy - auto jest przydławione i się dusi na wyższych obrotach, co mechanik zdiagnozował jako problem z katalizatorami wstępnymi.

W serwisie zajmującym się już konkretnie układami wydechowymi dostałem następujące opcje, które chciałbym z Wami skonsultować.

1. Montaż "przelotówek" wewnątrz katalizatorów wstępnych (oryginalne puszki zostają na samochodzie tylko usuwa się wkłady i w ich miejsce montuje "przelotówki") - koszt 300 zł za oba
2. Regeneracja czyli uzupełnienie nowymi wkładami - koszt 1000 zł za oba

Dodatkowo/opcjonalnie w związku z tym, że środkowy katalizator był wcześniej usunięty przez poprzedniego właściciela (widać nacięcia na puszce):
1. Wmontowanie nowej "puszki" w miejsce dawnego katalizatora - 200 zł (cokolwiek to znaczy, podobno nie da się zastosować opcji 1 powyżej)
2. Montaż nowych zamiennych katalizatorów - koszt 500 zł za oba

Chciałbym optymalnym kosztem przywrócić moc autku przy czym chciałbym uniknąć charakterystycznego metalicznego brzęczenia, które podobno jest charakterystyczne dla tzw. strumienic (czy powyżej zacytowane "przelotówki" są tożsame z tym rozwiązaniem?). To w końcu V8 i szkoda stracić ten charakterystyczny pomruk.

Jaka Waszym zdaniem opcja jest najlepsza? Nie zależy mi na powiększaniu mocy, poprawianiu czegokolwiek. Chciałbym przywrócić Celince moc i zapał do życia Smile

Pozdr,
Adam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa CLK »

Opinie o samochodach Mercedes klasa CLK - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne


MercedesS 350

82 990

2010r.

211 398 km

pomorskie

MercedesE 200

69 900

2010r.

36 000 km

mazowieckie

MercedesS 400

720 744

2023r.

27 252 km

kujawsko-pomorskie

MercedesE 350

49 900

2009r.

313 507 km

kujawsko-pomorskie

MercedesR 350

69 700

2012r.

260 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System