Szarpanie na pierszym i drugim biegu, lekkie skoki obrotow
Witam,
To moja pierwsza wizyta na formum wiec przpraszam za wszelkie niedociagniecia, wszystkie posty jakie znalazlem na ten temat nie dotycza takiego samego problemu tylko podobne dlatego postanowilem zalozyc nowy post.
Posiadam M C180 kompressor BF 204K 2009. Jakis czas temu padl mi przeplywomierz. Przynajmniej taka byla diagnoza. Zalozony zostal zamiennik ale przy zapewnieniu ze jest calkowicie taki sam jak orginalny MB. Numer zamiennika odpowiadal w 100% numerowi orginalu. Moc wrocila, kompresor znow zaczal dzialac, ale pozostaly pewne objawy. Mianowicie przy zmianie biegow(manualna skrzynia) zaczynal sie dlawic a na biegu jalowym wystepowalo falowanie obrotow w granicach 100-200 rpm. Problem wystepowal glownie na 1 i 2 ale i na wyzszych potrafil szarpnac. Komputer zadnych bledow nie wykazuje. Pomoglo w pewnym stopniu zaznaczenie w menu komputera ze ma nowa czesc zamontowana, jazda stala sie bardziej plynna ale obroty nadal lekko skacza i przy 1 i 2 biegu zachowuje sie (czasem) jakby mial turbo dziure....ale turbo nie ma . Przed awaria po odpaleniu trzymal przez 15-30 sekund 1.4 - 1.6 tysiaca obrotow i powoli obnizal az do rozgrzania silnika. Przy kazdej zmianie biegu tak jakby podtrzymywal obroty by dac na to czas . Teraz po odpaleniu obroty schodza ponizej tysiaca w 10 sekund przy czym w okolicach tysiaca potrafi zatrzasc samochodem, a ruszanie z pod swiatel czy wyjazd z podporzadkowanej konczy sie czesto "kangurem" . Od trzeciego biegu problem zanika tylko jakby stal sie troche slabszy. Do serwisow stracilem zaufanie przy poprzednim aucie a mechanicy u ktorych bylem do tej pory problemu nie widza lub nie potrafia go rozwiazac. Slyszalem juz "ten model tak ma" , "przejdzie mu", "nie lubie zamiennikow","wymienic wymienic wymienic 2000euro" itp. Moje pytanie czy przy wymianie przeplywomierza mozna cos uszkodzic albo zapomniec czegos dokrecic. Moze przepustnica, jakis czujnik moze do sprawdzenia od walu czy pompy paliwa, moze filtr paliwa ale w tym modelu ponoc jest niewymienny w zbiorniku Pomozcie. Gdybym na 100%wiedzial ze orginalna czesc zalatwi sprawe wymienie odrazu juz mam dosc "czarodzieii" ktorzy twierdza ze wszystko trzeba po kolei wymieniac.....niech powie ze nie wie a nie ciagnie kase bez umiaru 50,70,80,30 euro .Moje wizyty u nich koncza sie zawsze tym ze ja musze im podsuwac pomysly bo sami nic nie wymysla a w serwisie zamkna mnie w jakims pokoiku z "swietna" kawa i pewnie nic nie zrobia i bekne znowu 200euro. Dodam tylko ze swiece sa nowe, akumulator w dobrym stanie, filtry dostepne do wymiany rowniez, kable od podcisnienia byly sprawdzane podobno(mechanik po mojej sugestii mowil ze sprawdzal i dziur nie ma, tyle co sam moglem zobaczyc tez nie zauwazylem zadnych uszkodzen. Mecze sie juz pol roku i to formum jest moja ostatnia deska ratunku. Help [/b]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.