Dołączył: 13 Paź 2017 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): lubelskie Posiadane auto: mercedes-benz klasa v v250
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 16 Paź 2017, 12:19
Temat postu:
problem z wydzieraniem tylnych opon w V-class II 2016
Witam czy ktoś jeszcze ma problem w wydzieraniem tylnych opon w nowej V klasie produkowanej po 2014 roku? Auto wydziera opony po kilku tysiącach kilometrów. Zbieżność ustawiana w serwisie nic nie dała. Podejrzewam, że jest to wada fabryczna tylnego zawieszenia. Słyszałem, że nie jest to pojedyńczy przypadek. Auto stoi w serwisie już prawie miesiąc i niby czeka na zalecenia producenta.
Re: ( Mercedes klasa V ) problem z wydzieraniem tylnych opon w V-class II 2016
Witam
Tak mam V-Klasa z grudnia 2015 roku.
Dwa razy reklamowałem już ten problem w serwisie. Przy pierwszym komplecie tylnych opon powiedzieli mi ze to z winy użytkownika że przepompowałem opony. (Temat czujników to też temat rzeka). Opony były wysłane do producenta Continental, odpowiedz wina użytkowania opona przepompowana.
No cóż kupiłem drugi komplet na tył. Właśnie świeżo reklamowałem prawą tylną oponę i jaka odpowiedz znowu wina użytkownika opona przepompowana, a do tego złapałem kapcia naprawiłem oponę u wulkanizatora ale opona juz wtedy nie podlega gwarancji (masakra, jednym słowem masz dziurę tracisz gwarancje).
Teraz zamierzam jechać z 4 opona lewa tył bo już tez widać dość mocno wytarcie w środkowej części opony.
Mercedes twierdzi ze sprawdził zbieżność za która zapłaciłem 470 zł i auto jest sprawne, tłumaczą się ze to tylko w moim aucie tak jest ale widzę ze walą mnie w konia bo to nie tylko u mnie taki problem.
Nie poddam się zamierzam walczyć, od początku wydaje mi sie ze to problem zawieszenia w tym aucie.
Re: ( Mercedes klasa V ) problem z wydzieraniem tylnych opon w V-class II 2016
Jestem przekonany że serwis przepompował Tobie opony. U mnie w mieście jest zwykły prywatny warsztat z jakąś mega kosmicznie dokładną maszyną do ustawiania zbieżności, zlociarze różnych marek przyjeżdżali z daleka aby precyzyjnie ustawić sobie zbieżność. W tym warsztacie zanim przystąpią do ustawienia zbieżności sprawdzą luzy w zawieszeniu, (jeżeli są to zapraszają po ich usunięciu) a następnie wyregulują ciśnienie i przystepuja do zbieznosci. Jeżeli byłeś tam wcześniej, mają poprzednie wyniki z którymi porównują obecne. Z paragonem czy fakturą zawsze otrzymujesz wykres z danymi, np kąt wyprzedzenia sworznia, jego prawidłowy zakres i twój wynik przed i po ustawieniu, są nazwy opon, rozmiar, przebieg i ciśnienie. Wołaja ze 150zł? Jestem przekonany że Twój serwis Mercedesa podszedł do tematu niechlujnie. Masz ich jak na tacy, bo jeżeli ma być przeprowadzone ustawienie zbieżności to Oni powinni napompować do odpowiedniego ciśnienia i sprawdzić zawieszenie. Dla czego na fakturze nie ma wpisu, że zbieżność i zawieszenie i ciśnienie w oponach ok? Może wystawili tylko fakturę? Zrób im zadymę
Ja mam nowe auto, jeszcze tysiaca nie przejechałem ale zwrócę uwage na Twój problem, mam nadzieję że opisane DZIADOSTWO nie dotyczy Serwisów Mercedesa we Wrocławiu?
Jedź na stację diagnostyczną, niech ci dla twojego spokoju sprawdzą zawieszenie i wystawią papier. To samo ze zbieżnością, potrzebny papier. Wykrzycz w Mercedesie że ustawiają na sznurki, postrasz rzeczoznawca, ochroną konsumenta i ponowną wizyta w asyscie TVN Turbo. Pozdrawiam
Dołączył: 22 Lis 2019 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tychy Posiadane auto: Mercedes V W447
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 22 Lis 2019, 19:01
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa V ) problem z wydzieraniem tylnych opon w V-class II 2016
Witam,
Mam V klase ekstra długi, auto ma rok, przebieg 35 000 km.
Dzisiaj zaobserwowałem bardzo nierówne zużycie opon przednich od środka (Continental 245/45/19)
Jutro jadę z reklamacją ale obawiam się spychologi w stylu za mało lub za dużo dopompowane koła.
Może ktoś ma podobny problem lub jakiś pomysł jak nie dać się zbyć.
Wczoraj dodzwoniłem się do serwisu mercedesa i usłyszałem że powinienem co 10 000 km rotować opony z przodu na tył i co 2 miesiące sprawdzać geometrie kół.
Pan powiedział że w V Class to normalne bo samochód jest ciężki i na kołach 19 " tak jest.
Nowy samochód 35 000 km przebieg i koniec opon a w bagażniku najlepiej wozić zestaw małego mechanika żeby sobie co 2 miesiące geometrie ustawić.
To jakaś kpina.
Ciśnienie opon mam zawsze dobre, z zawodowego zboczenia sprawdzam je bardzo często nie przyszło mi jednak do głowy żeby nurkować pod roczne auto żeby sprawdzić czy mam jeszcze opony .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.