w220 S500 M113 nie pali na 8 cylinder prosze o pomoc
Witam wszystkich
Mam problem silnik przestał pracowac na 8 cylinder tak poprostu jadac autostarda wszystko bylo ok silnik nie dymial nic sie nie dzialo stanelem na bramkach w kolejce i tak po 1min zaczol nie rowno chodzic i wywalilo checka podpielem go pod komp i wyszlo ze 8 cylinder wypadanie zaplonow pomyslalem ze swiece zmieniłem więc cały komplet świec na beru
odpaliłem i dalej to samo podmienilem cewki z innym cylindrem dalej to samo.
Pomyślałem żeby sprawdzić czy nie dostał przedmuchu przypadkiem odkreciłem korek i jak nigdy nie dmuchał tak dmucha
co mogło się stać ? Czy to może być objaw wypalonych zaworów ? Czy raczej poszło co innego np wypaliło dziure w tłoku ?
z góry bardzo dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Re: ( Mercedes klasa S ) w220 S500 M113 nie pali na 8 cylinder prosze o pomoc
tak ,,domowymi " metodami to jeszcze pozostało :
- podmianka wtryskiwacza z innym sprawnym cylindrem
- i klasyczny pomiar ciśnienia ale to już potrzebny warsztat
Re: ( Mercedes klasa S ) w220 S500 M113 nie pali na 8 cylinder prosze o pomoc
Może być sterownik silnika uszkodzony, albo faktycznie brak kompresji. Nie ma przypadkiem LPG? _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Re: ( Mercedes klasa S ) w220 S500 M113 nie pali na 8 cylinder prosze o pomoc
holloww nie ma kompresji na 8 cylindrze na 7 tez cos podejrzanie niska dodam ze pod koniec jak wymienilem swiece i probowalem go czasem wychodzi tez blad ze nie ma zaplonu na 7 cylindrze
7 cylinder ma 9.7bar
8 cylinder ma 1bar
Chyba trzeba sciagnac glowice bede robil to sam jakies wskazowki na co szczegolnie trzeba zwrocic uwage ?
W sumie tak teraz patrze ze one maja sprezanie 10:1 czyli 7 miesci sie chyba w normie ?
ogolnie kompresja z tej strony jest dokladnie taka
5cyl = 11,8bar
6cyl=11,1bar
7cyl=9,7bar
8cyl=1bar
ściągnąłem teraz pokrywe zaworów zawory normalnie pracują nie są podwieszone.
Lecz kompresji tak jakby z góry przy nich nie widać tego przedmuchu.
Przedmuch wydobywa się z dołu czy to mógł pęknąć tłok lub mogło zrobić w nim dziurę ?
A może przedmuch uszczelką pod głowicą ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.