Czesc pany i panweki. Mam pewien problem ze swoim w212. A moze jak by to lepiej ujac, mase problemow, usterka goni usterkę. A wiec moze w skrucie Wam opisze co i jak. Otóż odkad nabylem auto (z dosc sporym przebiegiem 400+) mowie ok sporadycznie zmienie rozrzad aby nie plakac jak urwie sie lancuch. A wiec zmieniony łańcuch, koła, slizgi i caly komplet, tak jak pan Bog przykazal. Przy okazji podczas skladania zwiesily sie dwa piezo wtryski no i niestety trzeba bylo wymienić. No a korzystajac z okazji jak motor byl na wierzchu, wymienione zostaly takze wszystkie uszczelniacze oringi i uszczelki . A no i pompa oleju gdyż wiadomo lubia padać. No ok motor odpalony i smiga jak marzenie (turbo przy okazji tez wzglednie sprawdzone, brak luzow wzdluznych i poprzecznych). Niestety po przejechaniu 4tys km pewnego dnia patrzę a pod autem plama oleju. Mowie no nie masakraa co znowu. Niesety okazalo sie ze jeden maly oring z czarnejj zaslepki przy podstawie filtra oleju zostal pominiety no i z niego zaczelo sie (doslownie) lac. Ok wymienione i mowie teraz spokoj... Lecz radosc trwala doslownie dwa dni. Podczas jazdy nagle wyskakuje ulubiona kontrolka Check.... podlaczam tester moim oczom ukazuje sie P2237 (obwod sterujacy czujnika O2) i za chwile czujnin cisnienia spalin po za zakresem regulacji. A wiec auto z powrotem do garazu . Wymieniony czujnik na nowy orginal , sprawdzona wiazka . No i tak samo przy okazji sprawdzona sonda miedzy pin 3 a 4, 3ohmy sprawdzone napiecie zasilajace i przy okazji przejscia miedzy kostkami , no i co? Wszystko ok, a wiec skladamy. Jak sie okazuje uffff bledy skadowane i nie wracaja. No ale jak to w przypadku mojego merca szczescie nie trwalo zbyt dlugo bo znowu jakies 2 dni...
No i teraz po tak dlugim wstepie przechodze do tego co dzieje sie od wczoraj otóż pojawil sie blad P2263 (dzialanie ukladu sterowania cisnienia doladowania) auto lapie blad przy dopiero gdy sprubuje sie go troche mocniej potraktowac. Zuwazylem tez ze zaraz po wykasowaniu gdy w sterowniku nie ma bledu, przy probie ostrego startu turbo zaczyna ladowac bardzo pozno. Tj od ok3 tys obr. No i wiadomo P2263 wraca natychmiast. Ktos jakies pomysly podpowiedzi co moze byc tym razem ? A dodam jeszcze ze wrocil tez blaf czujnika cisnien w ukladzie wydechowym lecz po wykasowaniu nie wrocil...
Re: ( Mercedes klasa E ) W212.2.2 136KM blad P2263 turbo nie doladowuje
A wiec tak, uklad od turbiny do kolektora ssacego, drozny i szczelny. Sterowanie turbo pracuje.... hmmmm ciekawa sytuacja. Obstawiam dwie opcje , moze jakims niefartem zalalem kijowe paliwo, bo tak sobie mysle ze cyrki zaczely sie dziac dokladnie po zatankowaniu hmmmm. Albo druga opcja mlze padl DPF (jednak prawie pół banki km robi swoje). No nic napewno siee nie poddam i o wszystkkm bede informowal , moze komus sie na przyszlosc przyda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.