Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q65

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Gru 2008, 22:36
Temat postu:

Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Witam!

Samochod wlasciwie swiezo kupiony.
Przed zakupem sprawdzone wtryski - byly OK.
Po zakupie po jakims czasie osoba jezdzaca stwierdzila, ze nie jest fajnie bo wszyscy ja wyprzedzaja.
jak sie przejechalem to samochod jakos niespecjalnie jedzie... bardzo wolno wkreca sie na obroty i jedzie chyba max 110 KM/H...
Po zakupie w samochodzie zostal wymieniony filtr powietrza i paliwa. Nie robil tego specjalista, wiec przypuszczam ze byc moze nieumiejetna wymiana spowodowala jakies skutku uboczne.
Jesli chodzi o filtr paliwa to chyba wszystko jest OK, bo przy duzych obrotach w przezroczystej rurce nie ma zadnych bombelkow powietrza.
Natomiast nie mam pewnosci co do filtra. Ciezko sie go zmienia i byc moze ze wzgledu na brak dobrego dostepud do miejsca wymiany nie zostal on prawidlowo zamocowany? Czy jest to mozliwe? Czy to powoduje problem?
Byc moze "wszedl" on po prostu w komore silnika, ale nie wszedl w jakas rure, ale nie wszedl w miejsce mocowana (tak jakby po lewej stronie) w ktore powinien?
A moze to jeszcze jeszcze cos innego?
Co to moze byc i od czego zaczac sprawdzanie?
Rozumiem, ze pewnie przelywoimierz? pewnie moze byc turbina, ale powiedzmy ze wg mnie jest ok - ale jak to potwierdzic na 100%?
Jakie moga byc ewentualne kosza doprowadzenia samochodu do porzadku?
Powrót do góry
olos47

Stały Bywalec



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 183


Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 02 Gru 2008, 23:20
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Filtr powietrza mozesz wyciagnac i wlozyc jeszcze raz. Ale najpewniej jest podlaczyc auto pod kompa i zobaczyc co go boli. To moze byc wiele rzeczy. Bez kompa nie dowiesz sie co...Wink
Powrót do góry
Q65

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Gru 2008, 23:33
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Ale czy bledy to nie powinbny objawiac sie zapaleniem jakiejs kontrolki przy zegarach?
Powrót do góry
tgolisz

Stały Bywalec



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 148
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: HYUNDAI I30, Seicento, MB w168
Piwa: 3/2
Wysłany: Wto 02 Gru 2008, 23:52
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Miałem ten sam problem w swoim Mercedesie. Po podłączeniu do komputera okazało się, że problem leży po stronie jakiegoś zaworka odpowiedzialnego za załączenie turbiny. Koszt naprawy ok. 600zł.
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Kozak_K

Auto Maniak



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 1019
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: www.kozak-k.net84.net
Piwa: 102/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 08:08
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie rurki związane z podciśnieniem, włącznie z układem regulacji wysokości reflektorów czy nie spadły, nie są dziurawe, zaciśnięte i czy końcówki ciasno siedzą na króćcach. Schemat układu podciśnienia masz tutaj:
http://www.kozak-k.net84.net/dokumenty/CDI.pdf str 14
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 08:08
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
dvs269

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 176

Posiadane auto: A170 CDI (W168)
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 10:56
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Jeżeli był wymieniany filtr powietrza to może jest włożony odwrotnie, tj. filtr ma kształ "rury" z jednej strony zaślepionej , może tą stroną zaślepioną jest wsadzony do obudowy filtra? Ma być wsadzony stroną niezaślepioną w obudowe filtra.
Potwierdzam to co kolega Kozak K mówi, rurki podciśnienia ,szczególnie te powiązane ,idące do turbo .
Powrót do góry
Q65

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 11:04
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


No tego pliku wcześniej na Twojej stronie nie widzialem...
No ale jak czytam w PDFie to jest tam wyraznie napisane, ze w przypadku jakichs problemow silnik przechodzi w tryb awaryjny.
No i tutaj chyba on wlasnie przeszedl w ten tryb awaryjny
Powrót do góry
Kozak_K

Auto Maniak



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 1019
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: www.kozak-k.net84.net
Piwa: 102/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 12:06
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Tryb awaryjny pojawia się tylko w przypadku wadliwego działania kilku strategicznych czujników np. czujnika położenia wału lub ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ten fakt sygnalizowany jest zapaleniem kontrolki na tablicy. Awarie drobne np. problem z turbiną, przepływomierzem itp. mimo że wpływają bezpośrednio na prawidłowe działanie silnika nie są sygnalizowane.
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 16:23
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Ja w tym samym temacie i to na gorąco - kiedyś spadłą mi jedna z tych rureczek i właśnie był taki objaw że na pierwszych biegach silnik kręcił tylko do 3 tys a na wyższych nawet nie i rozpędzał sie tylko do 100km/h. No i dziś przytrafiło mi się to znowu - otwieram maskę sprawdzam wężyki - ale o dziwo wszystkie na swoim miejscu , no i kompletnie zgupiałem bo mój mechanik na dokładkę się rozchorował. Co to może być - myślałem o przepływce - bo już wcześniej napomykał mi mechanik że trochę zle wskazuje - czy jak ją odepne i uruchomie silnik to przejdzie on na ustawienia wzorcowe i po tym można sprawdzić czy jest walnięta , czy też odnotuje mi się tylko kolejny error i wogule coś się pochrzani. Mam interfejs i CARSOFTA - wymaga to niestety zawiezienia kompa do garażu - ale nie wiem za bardzo co tam wyświetlić bo mam tylko angielską wersję
Jeżeli macie jakieś doświadczenia to poprosiłbym o poradę
Powrót do góry
jall12

Stały Bywalec



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 101
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: volkswagen Polo 1,4TDI 2006r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 17:19
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Około 5 miesięcy temu opisane były takie objawy powód 1-to kawałek foli przyklejony do filtra który został wewnątrz warto tam włożyć rękę i sprawdzić 2-to własnie żle włożony filtr powietrza
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 17:56
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Filtr jet OK- i żadnych śmieci w nim nie ma
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 19:57
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Właśnie wróciłem z garażu - zawlokłem tam komputer stacjonarny bo w laptopie nie mam portu COM a ten intrfejs który mam nie chce wogóle chodzić na przejściówce
Zrobiłem jeden test i uzyskałem to co poniżej - czy moglibyście pomóc mi to zinterpretować - CZYŻBY PRZEPŁYWKA DO SMIECI

Single diagnosis CDI - Status: ERROR !


Module Info : CDI
Module ; CDI 1
MB - Nr. : 666 153 00 79
Supplier : Bosch
Hardware- Version : 14/98
Software-Version: 49/00
Diagnostic recogn.: 1/06

cdi_feh.dxt
-->The error will be stored within a few seconds
--> The EPC control lights does not lights
-->The control unit will work with a replace value;
and the exhaust gas feedback is switched off.
--> Pin Setup : 1: Airtemp. Signal: 2: +12V; 3: Ground Sensor; 4: +5V;
5: Airflow Signal
--> Possible causes :
-Signal to low: < 0,25V
- Signal to High: >4,93V
-Power Supply to high: >5,1V

- Single diagnosis completed !
- Plausibility : Airflow at idle speed : > 50 mg/Hub
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 20:08
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


opuśiłem przez przypadek jedną linijkę
PO1OO Hot film mass air flow sensor
Powrót do góry
Q65

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 20:59
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


jall12 napisał:
Około 5 miesięcy temu opisane były takie objawy powód 1-to kawałek foli przyklejony do filtra który został wewnątrz warto tam włożyć rękę i sprawdzić 2-to własnie żle włożony filtr powietrza


O ktorym przypadku mowisz? bo ktos wlaczyl sie w moj problem, ale okazalo sie ze ma problemy jak i ja.
Wlasnie dokladnie sprawdzilem i mam tak, ze nie silnik przekracza 3000 obrotow i nie jedzie wiecej niz 120....
Czy zle wlozony filtr daje wlasnie takie objawy?
Jesli tak to jak powinien byc wlozony?

Czy mam rozumiec, ze nie sa to innego rodzaju problemy?
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 21:07
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Jak stoisz przodem do samochodu i trzymasz filtr w rękach w pozycji poziomej tak jak ma być włożony - to denko zaślepione ma być w prawej ręce a dziura w lewej - z prawej do włożenia jest otwierany dekielek a z lewej jest taka łapka , dzwigienka - podnieś ją do góry następnie polużnij opaskę niżej wejścia powietrza na turbinę - teraz możesz lekko odsunąć przepływomierz w lewo i odsłonić otwór w który musisz wpasować końcówkę tę bez dna filtra powietrza po wsadzeniu go z drugiej strony - ten sposób działania powoduje że filtr łatwiej umieścić na właściwym miejscu i jest on dobrze zamocowany
Powrót do góry
Q65

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Gru 2008, 22:20
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


miniut napisał:
Jak stoisz przodem do samochodu i trzymasz filtr w rękach w pozycji poziomej tak jak ma być włożony - to denko zaślepione ma być w prawej ręce a dziura w lewej - z prawej do włożenia jest otwierany dekielek a z lewej jest taka łapka , dzwigienka - podnieś ją do góry następnie polużnij opaskę niżej wejścia powietrza na turbinę - teraz możesz lekko odsunąć przepływomierz w lewo i odsłonić otwór w który musisz wpasować końcówkę tę bez dna filtra powietrza po wsadzeniu go z drugiej strony - ten sposób działania powoduje że filtr łatwiej umieścić na właściwym miejscu i jest on dobrze zamocowany


Chyba nie za bardzo zrozumialem cala tresc.. ale generalnie mnie na cos nakierowales, musze zobaczyc samochod.
Powiedz mi tylko jedna rzecz.
Filtr przed wymiana byl faktycznie zaslepiony z jednej strony
Nowy filtr byl w srodku przepustowy, czyli mozna bylo przez niego patrzec.
Czy chcesz mi powiedziec, że ze starego filtra trzeba bylo wyjac zaslepke i wlozyc ja do nowego filtra?
Powrót do góry
Kozak_K

Auto Maniak



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 1019
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: www.kozak-k.net84.net
Piwa: 102/0
Wysłany: Czw 04 Gru 2008, 08:12
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Przepływ na poziomie 50 sugeruje śmierć przepływomierza. Poniżej zamieszczam dosyć długi, ale moim zdaniem bardzo ciekawy fragment, który może trochę światła wprowadzić w temacie spadków mocy

Jedną z najczęstszych przyczyn słabych osiągów auta z silnikiem diesla sterowanym wtryskiem elektronicznym firmy Bosch są awarie przepływomierzy. Przepływomierz powietrza jest czujnikiem zainstalowanym na rurze doprowadzającej powietrze z filtra do turbiny. Współcześnie używane przepływomierze firmy Bosch są w istocie prawdziwymi stacjami pomiarowymi - potrafią mierzyć ciśnienie atmosferyczne, masę przepływającego do silnika powietrza i jego temperaturę. Ze względu na (celowo?) nietrwałą konstrukcję czujnika masy przepływającego powietrza z czasem wskazania zaczynają być mniejsze niż w istocie rzeczywisty przepływ.

Ponieważ dawka paliwa zależy w znacznym stopniu od masy powietrza zassanej do silnika, komputer sterujący zmniejsza dawkowanie, sądząc, że silnik nie ma dostatecznej ilości powietrza dla spalenia pełnej dawki w danych obrotach. Ze względu na specyfikę pracy silnika diesla zmniejszenie dawek w sporym nawet zakresie nie jest szkodliwe, ale silnik pracuje słabo - choć jego wolne obroty i rozruch są takie, jak przed awarią. Nieznacznie spada również zużycie paliwa.

Na naszej hamowni badamy samochód VW Passat 1.9 TDI PD (moc znamionowa 115 KM, moment obrotowy max. 285 Nm). Parametry auta zauważalnie odbiegają od standardowych. Silnik pracuje równo, ale moment obrotowy (wykres1 - kolor zielony) jest zaburzony. W miarę przyśpieszania silnika wzrasta on, by za chwilę opaść bardzo znacząco i ponownie się podnieść. Chwianie momentu obrotowego jest również wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, szczególnie na czwartym i piątym biegu (hamownia wykonuje pomiar na piątym biegu). Oscylacje momentu obrotowego odbijają się na mocy, która wyniosła 109 KM (wykres2 - kolor różowy). Wykres3 przedstawia moc traconą na kołach, nieistotną z punktu widzenia naszych rozważań.

Po wymianie przepływomierza na nowy ponawiamy pomiar. Co ciekawe nie tylko nasze kłopoty znikają jak ręką odjął, ale również widać istotny wzrost momentu obrotowego już od najniższych obrotów. Jak widać awaria przepływomierza ma wpływ nie tylko na zakres powyżej 1600 obrotów, kiedy silnik jest już doładowany, ale również dla obrotów niższych, praktycznie od samego początku! Zatem auto ze zdefektowanym przepływomierzem musi być odczuwalnie mniej elastyczne i wolniej "wkręcać się" na obroty, ponieważ stały brak ok. 20 Nm momentu w zakresie od 1000 do 2300 obrotów jest nie bez znaczenia dla skutecznego przyśpieszania. Powyżej 2300 obrotów następuje wyraźna poprawa osiągów i utrzymuje się ona do końca charakterystyki.

Auto wraca do normy. Moc 122 KM jest nawet lepsza niż deklarowana przez producenta. Z czasem pogorszy się ona nieco ale do momentu do którego nowy przepływomierz nie podzieli losu poprzedniego, na pewno możemy liczyć na fabryczne 115 KM. Moment obrotowy pozostaje w zakresie deklarowanym przez producenta, choć jednak nieco niżej niż oczekiwalibyśmy. Również jego maksimum występuje nieco później, niż deklaruje to producent. Dlaczego? Chyba czas na wymianę filtra powietrza...

Czas na trzecie doświadczenie. Teraz nowy przepływomierz demontujemy i całkowicie zaklejamy czujnik pomiaru przepływu powietrza. Pozostałe funkcje przepływomierza pozostają bez zmian. Pozwoli to nam na zasymulowanie totalnej awarii przepływomierza - zanik jakichkolwiek wyników innych niż zero. Nasz specjalnie spreparowany przepływomierz wraca do rury ssącej. Ponawiamy test.

No i tak jak spodziewaliśmy się następuje jeszcze większa zapaść i pogorszenie się parametrów auta. Ale mimo wszystko nie jest jeszcze tragicznie - wciąż mamy 105 KM i 250 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe auto nie zgłasza żadnego błędu czujnika masy powietrza! Ponownie widoczne są duże i miarowe wahania momentu obrotowego - tym razem zaczynają się one przy niższych obrotach niż w pierwszej próbie. Odporność komputera sterującego na zanik sygnału jest imponująca - auto jedzie. Z naszego trzeciego doświadczenia wynika jasno, że dawka obliczana jest nie tylko z wskazania czujnika masy powietrza ale także z czujnika ciśnienia oraz w funkcji rosnących obrotów - w przeciwnym razie silnik po prostu nie przyśpieszyłby wcale. Producent wtrysku zabezpiecza nas w ten sposób przez konsekwencjami awarii czujnika i przymusowym postojem bądź podróżowaniem w tempie żółwia. Dla porównania - silnik Fiat 1.9 JTD (105KM) zaprezentował w podobnej próbie 34 KM i zaledwie 107 Nm wobec znamionowych ponad dwustu.

Warto pokusić się o analizę techniczną przyczyn oscylacji. Aby zrozumieć, dlaczego moment obrotowy spada i ponownie się wznosi, należy zastanowić się nad ideą sprzężenia zwrotnego podnoszącego moc, a realizowanego przez turbinę spalinową, zainstalowaną w takim silniku. Naciśnięcie pedału gazu przy małych obrotach wymusza wzrost dawki niezależnie od przepływu powietrza, choć oczywiście jest ona również zwiększana dodatkowo proporcjonalnie do wskazania przepływomierza. Dlatego auto sprawne jak i zepsute przyśpiesza i moment wzrasta, choć w drugim przypadku ma on pewne "spóźnienie". Komputer sterujący usiłuje podnieść ciśnienie doładowania do zadanego w mapie sterującej, tak aby jego maksymalna wartość przypadła w okolicy punktu maksymalnego momentu. Realizuje to poprzez regulowanie strumienia spalin w turbinie tak, aby doładowanie narastało w przewidziany przez producenta sposób. Ale ponieważ w drugim przypadku ciśnienie narasta za wolno, komputer decyduje się na bardziej zdecydowane przekierowanie tego strumienia. Jednak spalin jest za mało aby uzyskać tak wysokie doładowanie i gwałtowne przyśpieszenie turbiny i następuje załamanie, ciśnienie doładowania spada, spada ilość spalin oraz moment - co oczywiście powoduje dalszy spadek ciśnienia... Jednak w miarę spadku ciśnienia komputer orientuje się w sytuacji i rozpoczyna cykl przyśpieszania turbiny od nowa, zmieniając geometrię tak, aby była dopasowana do mniejszej ilości spalin i rozpoczyna się ponowne doładowanie silnika. Zjawisko zapaści powtarza się z tych samych powodów aż do naturalnego wygaśnięcia w wyniku ogólnego spadku momentu obrotowego będącego efektem zbyt dużych jak dla tego silnika obrotów.

A wnioski? Wnioski są następujące: Jeżeli wasz turbodiesel z wtryskiem Bosch zaczyna pracować kiepsko i można zaobserwować następujące zjawiska: - powolne wchodzenie silnika na obroty - "dziury w gazie" lub "spadki mocy" podczas przyśpieszania - czyli fachowo duże chwilowe zmniejszenie momentu obrotowego, odczuwalne głównie na 4 i 5 biegu. - spadek prędkości maksymalnej i słabe rozpędzanie się powyżej 2/3 poprzedniej prędkości maksymalnej - to zapewne żywot Waszego przepływomierza ma się ku końcowi. Zwykle wystarcza on na 60000 km i z regularnością godną lepszej sprawy zepsuje się. Niektóre zrobią to oczywiście wcześniej - jednak jeszcze nie widziałem takiego, który bez uszczerbku przetrzymałby 100000 km przebiegu.

Ponadto pamiętajcie o regularnej zmianie filtra powietrza - są to niewielkie wydatki, a naprawdę przedłużają życie przepływomierza. Nie są potrzebne żadne magiczne wkładki i stożki - przyśpieszają one tylko zużycie tego drogiego czujnika i nie zwiększają mocy turbodiesli (a może jednak? Przeprowadzimy wkrótce dokładny test...), gdyż niezależnie od rodzaju filtra turbina ładuje do tej samej wartości ciśnienia - jeżeli filtr będzie bardzo brudny to conajwyżej ciśnienie to zostanie uzyskane nieco później i przy większym wysiłku turbiny.
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Czw 04 Gru 2008, 08:22
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Dzięki KOZAK - za wyczerpujące informacje - jednym słowem chciałbym jeszcze zapytać - czy już lecieć do sklepu po przepływkę - czy też może być przypadkiem jakaś inna przyczyna np brak zasilania przepływki prądem itd

Q65 - ja zawsze miałem filtry w kształcie szklanki - z jednej strony zaślepione - ale czy to się zdejmuje to nie wiem musiałbym zobaczyć w samochodzie
Powrót do góry
miniut

Stały Bywalec



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 156
Skąd jesteś (miejscowość / region): POMORZE
Posiadane auto: AL170
Piwa: 3/0
Wysłany: Czw 04 Gru 2008, 08:30
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


U mnie zamontowany był
Przepływomierz Bosch nr 0 281 002 489
Nie mogę znaleźć takiego w żadnym internetowym sklepie typu INTER-CARS czy Fota - Czy jest do tego jakiś zamiennik PIERBURG - bo nie mogę nic znależć
Powrót do góry
Kozak_K

Auto Maniak



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 1019
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: www.kozak-k.net84.net
Piwa: 102/0
Wysłany: Czw 04 Gru 2008, 11:44
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Spadek mocy w168 [A] 170 CDI


Teoretycznie może to być problem z zasilaniem, musiałbyś pomierzyć przyrządem, czy dochodzi 5V bodajże na skrajne styki. Co do zamiennika to np to:
Przepływomierz firmy PIERBURG 7.22684.07

Zastosowanie : Mercedes A-Klasa (W168), C-Klasa (W202), (W203), E-Klasa (W210), G-Klasa (W463), S-Klasa (W220), V-Klasa, Vito z silnikami 1.7 - 3.2 CDI
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla


MercedesA 140

5 990

1999r.

191 200 km

wielkopolskie

MercedesB 170

26 900

2009r.

98 700 km

mazowieckie

MercedesC 180

18 000

1996r.

296 000 km

śląskie

MercedesE 220

249 777

2022r.

68 000 km

pomorskie

MercedesE 270

14 500

2002r.

374 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System