Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lodz Posiadane auto: Chwilowy brak
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 09 Mar 2018, 17:56
Temat postu:
Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
Witam,
tak jak w temacie posiadam do wymiany (na 95%) uszczelke pod glowia w moim CLK 3.2b+g w209.
Pod korkiem olejowym maslo, samochod szybko sie grzeje i ubywa plyn chlodniczy.
Pytanie jest nastepujace, gdzie najlepiej zostawic moj samochod na terenie Łodzi, ktory mechanik jest godny polecenia i nie naciagnie na dodatkowe koszta? W jakim przedziale cenowym powinienem sie zamknac w kosztach naprawy (wiem ze ciezko okreslic dokladna kwote ,chodzi o przyblizone koszta naprawy).
Z gory dziekuje za kazda odpowiedz.
Pozdrawiam,
Mikolaj
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
Pojęcia nie mam kto i gdzie ale czy to nie jest M112 V6 3,2 ? to czeka cię wymiana 2ch uszczelek bo mamy dwie głowice do zdjęcia .Niby prosta rzecz ale przy V6 by mercedes już nie aż taka .Do zdjęcia 2głowice czyli dwie do sprawdzenia , zaraz się zaczną ewentualne koszty dodatkowe że niby prowadnice zaworów, uszczelniacze i inne cuda .Robocizna też droga bo sporo jednorazowych uszczelek do kupienia i odpowiedzialna bo to rozrząd do rozpięcia itd .Jak silnik jest naprawdę wybitny czyli nie dymi ma super kompresję nie bierze oleju pracuje płynnie cicho jak mercedes do możesz o niego zawalczyć jak nie to chyba bym szukał nowego serca akurat z m112 nie powinno być problemu ,najlepiej z jakiegoś auta co gazu nie widziało będzie w lepszym stanie .Cenowo to naprawa głowic będzie kosztowała ok 4tys , nowy silnik z wymianą podobnie .
Skupił bym się na pewnej diagnozie bo odrobina ,,masła " na korku nic nie znaczy pytanie czy masz takie cappucino w zbiorniku z płynem co by oznaczało olej w ,,wodzie" (czyli głowice i nie koniecznie tylko uszczelki) .Jeśli ,,się grzeje" to może masz nie szczelny układ ,może zbiorniczek pęknięty ,nawet korek uszkodzony(nie czuć płynu?) - wtedy nie masz ciśnienia w układzie chłodzenia i się grzeje a potem gotuje .Można też taką próbę gazową zrobić żeby sprawdzić czy do ,,wody" nie dostają się gazy co by także wskazywało na głowicę .
Polecić nie mam kogo ale skup się na 100% diagnozie problemu
Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lodz Posiadane auto: Chwilowy brak
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 09 Mar 2018, 20:09
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
dawid51GT napisał:
Pojęcia nie mam kto i gdzie ale czy to nie jest M112 V6 3,2 ? to czeka cię wymiana 2ch uszczelek bo mamy dwie głowice do zdjęcia .Niby prosta rzecz ale przy V6 by mercedes już nie aż taka .Do zdjęcia 2głowice czyli dwie do sprawdzenia , zaraz się zaczną ewentualne koszty dodatkowe że niby prowadnice zaworów, uszczelniacze i inne cuda .Robocizna też droga bo sporo jednorazowych uszczelek do kupienia i odpowiedzialna bo to rozrząd do rozpięcia itd .Jak silnik jest naprawdę wybitny czyli nie dymi ma super kompresję nie bierze oleju pracuje płynnie cicho jak mercedes do możesz o niego zawalczyć jak nie to chyba bym szukał nowego serca akurat z m112 nie powinno być problemu ,najlepiej z jakiegoś auta co gazu nie widziało będzie w lepszym stanie .Cenowo to naprawa głowic będzie kosztowała ok 4tys , nowy silnik z wymianą podobnie .
Skupił bym się na pewnej diagnozie bo odrobina ,,masła " na korku nic nie znaczy pytanie czy masz takie cappucino w zbiorniku z płynem co by oznaczało olej w ,,wodzie" (czyli głowice i nie koniecznie tylko uszczelki) .Jeśli ,,się grzeje" to może masz nie szczelny układ ,może zbiorniczek pęknięty ,nawet korek uszkodzony(nie czuć płynu?) - wtedy nie masz ciśnienia w układzie chłodzenia i się grzeje a potem gotuje .Można też taką próbę gazową zrobić żeby sprawdzić czy do ,,wody" nie dostają się gazy co by także wskazywało na głowicę .
Polecić nie mam kogo ale skup się na 100% diagnozie problemu
Tak jak mowiles to jest ten 3.2 starszej generacji z 2002 roku.Wiec postaram sie opisac najlepiej jak moge , zbiornik z plynem chlodniczym czysty, oleju w srodku brak, jesli chodzi o korek olejowy, na korku i w tym "kominie" kiedy silnik jest nagrzany jest cos w rodzaju cappucino tak jak opisujesz
jak silnik ostygnie i odstoi np dzien bo nie mam potrzeby jezdzenia robi sie wzglednie czysty (pewnie wszystko splywa w dol komory).
Wielkie dzieki za odpowiedz
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
to na korku nic nie znaczy , jeśli olej by był w wodzie to szukasz w zbiorniczku (ale niema ) może być jeszcze woda w oleju czyli sprawdż poziom oleju (czy czasem nie jest go więcej niż było ) i czy tam nie ma wody czyli olej jak campucino jest na bagnecie to masz problem .
Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lodz Posiadane auto: Chwilowy brak
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 10 Mar 2018, 15:29
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
dawid51GT napisał:
to na korku nic nie znaczy , jeśli olej by był w wodzie to szukasz w zbiorniczku (ale niema ) może być jeszcze woda w oleju czyli sprawdż poziom oleju (czy czasem nie jest go więcej niż było ) i czy tam nie ma wody czyli olej jak campucino jest na bagnecie to masz problem .
A w jakim przedziale cenowym powinienem szukać silnika? Na allegro ceny wahają się od 1200-2000zl ile powinna kosztować wymiana całego motoru? Bo chyba zdecyduje się na tą opcję jak to przemyślałem
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
Im lepszy tym droższy wiadomo ,M112 to temat rzeka V6 mercedesa (i V8 M113) bardzo udane jednostki pakowali do wszystkiego od roku chyba 97 lub nawet wcześniej . Występowały w przeróżnych wariantach od 2,5 , 2,8 3,2 , 3,7 itd i poza tym że sporo palą paliwa a z czasem oleju to ludzie nie narzekają .Wysokie napięcie droższe bo świec sporo i ten świat cewek i kabli też może zaboleć szczególnie przy LPG. .No musisz szukać z auta w twoim przedziale rocznikowym ideał jak z bliżniaczego auta , jak nie to trzeba swój kod silnika sprawdzić i porównywać z danymi o ewentualnym nowym silniku . Mimo że jednostka popularna to jednak różnice mogą być i 3,2 od MLa może nie pasować do twojego auta bo coś tam jest innego . Ja bym wrócił do 100% pewnej diagnozy u kogoś obytego bo jakoś w tą uszczelkę nie wierze . Jeśli masz czas i możesz odstawić auto na dłuższą chwilę to jeśli potwierdzi się na 100% diagnoza że uszczelka , zainwestuj w rozebranie to nie będzie super drogie niech zdejmą te głowice i sprawdzą co i jak a potem zadecydujesz czy szukać nowego serca ( najlepiej mieć już przygotowane gdzieś w internecie takie 100% pewne ) i albo robisz swoje albo wkładasz drugie .Ile będzie kosztowało przełożenie silnika to zależy jaki kupisz czy uzbrojony czy goły słupek i będą wszystko przekładać z twojego (alternatory kolektory i całe te graty co na nim wiszą )
Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lodz Posiadane auto: Chwilowy brak
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 10 Mar 2018, 17:40
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa CLK ) Mecedes CLK320 W209 uszczelka pod glowica , naprawa ŁÓDŹ
dawid51GT napisał:
Im lepszy tym droższy wiadomo ,M112 to temat rzeka V6 mercedesa (i V8 M113) bardzo udane jednostki pakowali do wszystkiego od roku chyba 97 lub nawet wcześniej . Występowały w przeróżnych wariantach od 2,5 , 2,8 3,2 , 3,7 itd i poza tym że sporo palą paliwa a z czasem oleju to ludzie nie narzekają .Wysokie napięcie droższe bo świec sporo i ten świat cewek i kabli też może zaboleć szczególnie przy LPG. .No musisz szukać z auta w twoim przedziale rocznikowym ideał jak z bliżniaczego auta , jak nie to trzeba swój kod silnika sprawdzić i porównywać z danymi o ewentualnym nowym silniku . Mimo że jednostka popularna to jednak różnice mogą być i 3,2 od MLa może nie pasować do twojego auta bo coś tam jest innego . Ja bym wrócił do 100% pewnej diagnozy u kogoś obytego bo jakoś w tą uszczelkę nie wierze . Jeśli masz czas i możesz odstawić auto na dłuższą chwilę to jeśli potwierdzi się na 100% diagnoza że uszczelka , zainwestuj w rozebranie to nie będzie super drogie niech zdejmą te głowice i sprawdzą co i jak a potem zadecydujesz czy szukać nowego serca ( najlepiej mieć już przygotowane gdzieś w internecie takie 100% pewne ) i albo robisz swoje albo wkładasz drugie .Ile będzie kosztowało przełożenie silnika to zależy jaki kupisz czy uzbrojony czy goły słupek i będą wszystko przekładać z twojego (alternatory kolektory i całe te graty co na nim wiszą )
Wielkie dzięki za pomoc, na środę jestem umówiony do mechanika od mercedesow w Łodzi robią od prawie 30lat więc myślę że mają pojęcie, zobaczymy co mi powiedzą, może jest tak jak mówisz i coś mniej skomplikowanego to będzie. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.