Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 20 Lip 2018, 23:03
Temat postu:
Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
Witam
Mam pytanie może ktoś wyjmował wentylator kabiny, ponieważ coś ociera, kiedy go włączę. Może ktoś wyjmował coś takiego chodzi mi czy to jest dużo zabawy, aby go wyjąć i co trzeba zdemontować. Aby go wyjąć muszę się dostać od środka kabiny czy od strony silnika.
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 22 Lip 2018, 19:19
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
Od strony kabiny. Wykręć uchwyt do otwierania maski to go zobaczysz. Chyba tak to jakoś było - dawno tego nie robiłem. Dla sprawnych łapek wyjęcie wiatraka to ok. 5 minut.
Uwaga odnośnie tematu: powinien w skrócie opisywać problem - np. „Vito 638 wyjęcie dmuchawy” .
Dział również nieodpowiedni, bo tu jest A-klasa a nie Vito
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 22 Lip 2018, 21:06
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
Jeśli chodzi o uchwyt od otwierania maski, co to zmieni wentylator znajduje się po środku deski rozdzielczej opisz to bardziej dokładnie, jeśli dobrze pamiętasz.
Mam następny problem wymieniłem pompę wody wymieniłem filtr paliwa i przed tą wymianą samochód pracował normalnie i wchodził w obroty po przejechaniu kilku kilometrów po tej wymianie okazało się ze samochód muli najwyższa szybkość to 90 km i wchodzi do 3 tyś obr i po poruszeniu filtra wszedł do 5 tyś powinien do 7 tyś wygląda jak by dostawał zbyt mało paliwa. Uruchamia się normalnie pracuje normalnie, kiedy wcisnę pedał do oporu okazuje się trochę białego dymu, ale myślę, że to normalne. Czy istnieje możliwość zapowietrzenia wyciągałem dwa wtryski, ale to raczej nie powinno być problemem? Może ktoś spotkał się z podobną sytuacją może być filtr problemem? Założyłem filtr BOCH
Zdiagnozowałem go i dostałem odpowiedź zawór EGR ale wszystko jest podłączone prawidłowo jutro sprawdzę ten zawór w środku jest czysty nie zatkany dzisiaj go odpaliłem i zbiera się do 3 tyś a czasami do 4,5 a na obrotomierzu mam 7 tyś nie jestem pewien czy prawidłowo powinien się zbierać do 7 tyś może masz jakiś pomysł co robić w tej sytuacji?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 22 Lip 2018, 23:17
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
Marekus1225 napisał:
Jeśli chodzi o uchwyt od otwierania maski, co to zmieni wentylator znajduje się po środku deski rozdzielczej
No to otwórz maskę i zajrzyj we wlot powietrza do kabiny co tam jest takiego. Jak nie widzisz możesz wsadzić rękę i wymacać.
Tak przy okazji: co to jest „tyś”?
Czy to skrót od TYŚĘCY???
Znowu nie czytałeś regulaminu - jest wyraźne zalecenie: jeden temat, jeden problem. Zaraz będziesz mieć kwarantannę i moderatora na głowie.
Co z tego, ze na liczniku jest siedem tysięcy? Chyba cię pogięło (a raczej korbowody) jeżeli chcesz diesla do tylu obrotów kręcić...
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 23 Lip 2018, 00:25
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
No tak złe zrobiłem pisząc 2 tematy na raz ale trudno tek to skrót Tysięcy Spróbuje od strony silnika ale wydaje mi się że raczej od środka kabiny ale sprawdzę jak coś to dam znać czy da się od strony silnika
Dzięki za info
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 23 Lip 2018, 23:06
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Mercedes Vito 112 CDI 638 2001 r
Dzisiaj nie potrzebnie wyjęłam z filtra te 2 przewody, co jest na nich nałożony plastikowy przedłużacz łączący się z filtrem i uruchomiłem silnik zatykając palcem ten otwór, co wchodzi od filtra i chyba się zapowietrzył, ponieważ nie mogę go już uruchomić. Nie wiem jeszcze jak go odpowietrzyć, Na postoju wkręca się czasami do 3 tyś a czasami, do 4,500 ale ostatnie wkręcał się, do 4,500 ale na postoju, ale w czasie jazdy to 3 tyś zawór EGR wyjąłem i wszystko ok na komputerze sprawdzałem to tylko błąd EGR
Ale dzisiaj znalazłem jeden wężyk, co nie był podłączony wysyłam link on jest po prawej stronie silnika koło filtra powietrza, co to za wężyk on idzie do kolektora nie wiem, co będzie jak go podłączę może on był winowajcą? Na drugim linku czy to jest Przewód rurka podciśnienia Vukiem
Wysyłam dwa linki ze zdjęciami
https://zapodaj.net/38644e1547e4d.png.html https://zapodaj.net/b44827962c2b4.png.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Porady, problemy techniczne - tematy ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.