Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź Posiadane auto: MERCEDES W251 R320CDI LONG 2007R 224KM FULL
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 02 Sie 2018, 09:03
Temat postu:
Dziwne zachowanie Airmatic R320
witam mam problem z zawieszeniem Airmatic
pacjent eRka 320cdi 2007r
Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak auto stoi na nierównościach raz na jakiś czas to przód nurkuje, nie ma reguły nie raz po paru godzinach a nie raz auto stoi od piątku do poniedziałku i jest oki...
Miesiąc temu było to przeważnie na prawa stronę (wniosek poduszka)
Auto było u mechanika sprawdzał poduszkę pianką niby szczelna sprawdzał połączenia przewody zero nieszczelności..
Teza majstra że chyba zaczyna padać czujnik poziomowania ale czekać aż padnie do końca bo nie ma błędów niby wszystko oki.
od paru dni zaczął nurkować cały przód prawa i lewa strona i chyba znów nie ma reguły czy jest równo czy nie czy cala noc stoi czy pare godzin nie ma reguły.
Dzisiaj rano postawiłem auto po 40 min opadł przód prawie do zera odpaliłem napompował się i podniosłem go przełącznikiem na max do góry i stoi 3 godziny jest oki (auto stoi cały czas w tym samym miejscu zaparkowany na tych samych nierównościach)
Wczoraj wypsikana cała pianka na dwie poduchy niby wszystko ok
Podjadę na star diagnozę tylko ''mój''majster ma urlop i coś na szybko może znajdę
Znajomy mechanik nastraszył mnie żeby nie lekceważyć tematu bo kompresor padnie na dłuższa mete bo niby tlok i cylinder jest alu to uszczelnienie tłoka z teflonu i tak czesta praca podnoszenie i opuszczanie na pewno skróci jego żywotność
czy ktoś ma jakiś pomysł może wielozawór?
czujnik poziomu?
czy jednak poduszki?
przy okazji może ktoś zna kogoś ze star diagnozą godnego polecenia z Łodzi i nie chce miliona monet i znośne terminy?
Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź Posiadane auto: MERCEDES W251 R320CDI LONG 2007R 224KM FULL
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 15 Sie 2018, 15:03
Temat postu:
Jednak poduszka
Po jakimś czasie auto stało dwa dni było Oki przedstawiłem inaczej stanęło zaczęło syczec. Odniosłem na lewarku cisza.
Położyłem cegły pod wachacz płaciłem z lewarka i zaczęło a efekt widać na filmie od wewnętrznej strony tj od silnika
Po konsultacji z pneumatykiem najważniejsza zasada sprawdzania szczelności poduszki auto ma być wypoziomowane "do jazdy" nie podniesione obniżone itp...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa R ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.