Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa ML ) ML W 163 2.7 Ciśnienie w układzie chłodzenia, zasysanie węża



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartinFG

Czytelnik



Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzów Wlkp.
Posiadane auto: ML W163 2.7 CDI i W 164 320 CDL
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Wrz 2018, 00:09
Temat postu:

ML W 163 2.7 Ciśnienie w układzie chłodzenia, zasysanie węża


Witam,
Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi.
Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym ( wejście od dołu ),przy 3000 obrotów i zamkniętym układzie widać jak z tego węża do zbiornika dostaje się płyn bardzo jasny bo zmieszany z micro bąbelkami powietrza. uzależnione jest to od prędkości ( przy 90 km/h nawet z lawetą załadowaną wyrzuca mniej płynu niż np. przy 120 bez lawety ) Na 1500 kilometrów z lawetą przy prędkościach 100-100km/h ubytek około 0.7-0.8 litra. Przy jeździe po mieście jest wszystko ok. Na postoju auto rozgrzewałem do 96 stopni i włącza się wiatrak, który zbija temperaturę do 93 stopni i się wyłącza. Po kilku takich próbach węże są normalnie twarde i nie wyrzuca płynu.
Test na obecność spalin w układzie chłodzenia nic nie pokazał.
Wąż od termostatu do chłodnicy jest przez cały czas pusty ( słyszę jak się przelewa mała ilość płynu gdy go podnoszę i opuszczam ) Przy pełnym rozgrzaniu silnika, gdy spuszczę ciśnienie z układu, zakręcę zbiorniczek wyrównawczy i dodam gazu tak do 3000 obrotów to wąż od termostatu do chłodnicy zasysa na płasko, niestety dolnego węża nie sprawdziłem. Wywaliłem termostat i jest już lepiej, wąż górny jest napełniony płynem i przy ściskaniu czuć, że jest pełny płynu lecz dolny wąż zasysa prawie na płasko. Zdjąłem chłodnicę i nie widać żeby była zakamieniona. Bez termostatu również wyrzuca płyn korkiem
Korki do zbiorniczka mam trzy i na każdym jest to samo.
Zrobiłem tym autem w takim stanie ( większość z lawetą ) ponad 40 000 km
Bardzo proszę o Wasze opinię bo mechanicy rozkładają ręce ( a było ich już kilku )
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Marcin
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa ML »

Opinie o samochodach Mercedes klasa ML - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne


MercedesC 200

67 500

2014r.

239 000 km

mazowieckie

MercedesGLC 220

178 900

2018r.

68 000 km

mazowieckie

MercedesC 220

36 900

2011r.

227 000 km

lubelskie

MercedesGL 450

79 990

2010r.

229 953 km

pomorskie

MercedesCLS 350

95 800

2013r.

136 750 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System