Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 18 Lis 2018, 20:59
Temat postu:
Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie
Witam
Kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR, jeśli chodzi o zawór EGR to sobie jakoś poradzę, ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak synchronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. Myślę, że to samo, ale nie jestem pewien może ktoś wie gdzie szukać problemu. Teraz samochód dobrze się zbiera, ale jeśli dam mu dobrze z buta silnik gaśnie, ale odpala bez problemu to jest najważniejszy problem jest gdzie jest problem monitor ciśnienia w rampie. To jest problem, że auto gaśnie dodając dobrze mu z buta Wtryski ok badałem na przelewach.
Dzięki za pomoc
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4802 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sro 21 Lis 2018, 09:54
Temat postu:
Re: Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie
Rozpisujesz się z tym problemem na różnych forach i w różnych miejscach, ale tak naprawdę to ciężko czasami zrozumieć o co ci chodzi. Pomijając twoje dziwne wypowiedzi wynikające z braku kompetencji...
Marekus1225 napisał:
Kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR,
To znaczy co: "sprzedaż wiązana"? Zapłaciłeś za czujnik, dostałeś jakiś monitor i zawór EGR? Jaki związek ma zawór EGR z ciśnieniem w "rampie"? Swoją drogą piękne określenie: RAMPA Znowu jakiś humanista tłumaczył, bo mnie się nijak nie kojarzy "common rail" z RAMPĄ :-/
Marekus1225 napisał:
ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak synchronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. Myślę, że to samo, ale nie jestem pewien
To jest tak, jakby się zapytać jaka jest różnica pomiędzy rowerem i Wielkanocą - to dwie różne rzeczy, zupełnie nieporównywalne!
Jeżeli chodzi natomiast o ten cały "monitor ciśnienia w rampie" to upraszczasz sprawę ograniczając się jedynie do czujnika. MONITOROWANIE czegoś (w tym wypadku ciśnienia) polega na zmierzeniu danej wartości (czyli czujnik) a następnie w przypadku odchyłki korekta tej wartości - w tym przypadku robi to zawór regulacyjny. Dlatego kolega na innym forum pytał, czy ciśnienie jest za wysokie czy za niskie - na co odpowiedziałeś: "Nie ważne jakie ciśnienie ważne jaki problem i gdzie go szukać" Akurat jest to bardzo ważne, a takimi odpowiedziami po prostu zrażasz innych którzy chcą ci pomóc :-/
Marekus1225 napisał:
to jest najważniejszy problem jest gdzie jest problem monitor ciśnienia w rampie.
?????????????????
Marekus1225 napisał:
Wtryski ok badałem na przelewach.
I uważasz, że są dobre. Znowu brak doświadczenia. Bo to, że wtrysk nie przelewa przy kręceniu rozrusznikiem i ciśnieniu 100-200 barów nie znaczy, że również nie będzie przelewał po gwałtownym wciśnięciu pedału kiedy ciśnienie rośnie do prawie 1800 barów. Dlatego było pytanie o spadek/wzrost ciśnienia. Zresztą wystarczy sobie wpisać w gugla kod błędu który ci się wyświetla z dopiskiem "Mercedes" żeby uzyskać dużo dodatkowych informacji. Tą o wtrysku przeciekającym przy wysokim ciśnieniu, ale również taką, że ktoś usunął tego rodzaju usterkę po wymianie pompy wysokiego ciśnienia. Również niewydolność układu paliwowego niskiego ciśnienia może prowadzić do opisanej usterki - czyli zapchany filtr paliwa, niesprawność pompy niskiego ciśnienia.
Jak widzisz potrzebne jest trochę więcej doświadczenia niż tylko to wynikające z zadania pytania na forum.
No tak przyznaję się macie rację nawet, jeśli tak pisałem z braku doświadczenia a nie z tego, że chciałem was urazić, ponieważ nie uważam się za jakiegoś doświadczonego mechanika. Bardzo was przepraszam za wszystko, co napisałem. Posiadam oryginalny Autocom i sam sobie diagnozuję Wysyłam link z diagnozy, Wymieniłem czujnik w listwie, ten, co wysyłam, kupiłem używany i po założeniu był ten sam problem, co na moim, gaśnie po daniu z buta, ale łatwo się uruchamia. Za pewne nie będziecie chcieli uwierzyć, ale mogę to udowodnić. Ja nie dawno wróciłem tym samochodem z Dubaju i przed wyjazdem założyłem nowy filtr to auto zrobiło 13 tyś km, ale może masz rację może i filtr zatkany spróbuję go wymienić. Chodzi o to, że nie chcę zbyt dużo inwestować w nowy czujnik, ponieważ mam go zamiar sprzedać a nowy czujnik kosztuje 350 zł Jeszcze jedno auto po ruszeniu z miejsca idzie jak muł, ale tylko po usunięciu błędu odżywa i dostaje kopa. Wybaczcie, jeśli się powtarzam pisząc to samo dziękuję za wyrozumiałość
Jeszcze raz dzięki za pomoc
nie chcę zbyt dużo inwestować w nowy czujnik, ponieważ mam go zamiar sprzedać a nowy czujnik kosztuje 350 zł
Coś się tak na ten czujnik uparł??? Napisałem ci jak wygląda system monitorowania i regulacji, napisałem jakie mogą być inne przyczyny wywalania tego błędu - a ty w kółko czujnik i czujnik. Po co w ogóle pytasz, jeżeli i tak cały czas upierasz się przy swoim?
Znalazłem podobny temat gdzieś na forum, co dotyczy mojego problemu i wysysam, ten post Robiłem przelewy buteleczki mają po 100mil według mnie wyglądają ok., choć nie uważam się za jakiegoś fachowca, ale coś potrafię sobie zrobić, ale mam małe doświadczenie Ktoś miał ten sam problem i po wymianie filtra nic nie dało. Mam pytanie Czy ZAWÓR A REGULATOR to to samo? Raczej zawór z tego, co kolega pisze na innym forum, jeśli chodzi o niesprawność pompy niskiego ciśnienia to czy chodzi o tą, co jest w zbiorniku paliwa?. Co uważasz, jeśli bym zrobił te testy znalazłem je na YouTube.
Jeszcze raz dzięki za poradę nie miej mi za złe, jeśli napiszę jakieś bzdury ale to może wynikać z braku doświadczenia.
sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER PO-KAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdzi-łem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok ,...
aż wreszcie zlokalizowałem usterkę - zawór paliwa na szynie CR. Wyskakiwały błędy P1187,...
Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa
filtr paliwa, niesprawność pompy niskiego ciśnie-nia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.