Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes Vito ) Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marekus1225

Debiutant



Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka
Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 18 Lis 2018, 20:59
Temat postu:

Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie


Witam

Kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR, jeśli chodzi o zawór EGR to sobie jakoś poradzę, ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak synchronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. Myślę, że to samo, ale nie jestem pewien może ktoś wie gdzie szukać problemu. Teraz samochód dobrze się zbiera, ale jeśli dam mu dobrze z buta silnik gaśnie, ale odpala bez problemu to jest najważniejszy problem jest gdzie jest problem monitor ciśnienia w rampie. To jest problem, że auto gaśnie dodając dobrze mu z buta Wtryski ok badałem na przelewach.
Dzięki za pomoc

https://obrazki.elektroda.pl/4446660400_1542565823.jpg
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4802
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sro 21 Lis 2018, 09:54
Temat postu:

Re: Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie


Rozpisujesz się z tym problemem na różnych forach i w różnych miejscach, ale tak naprawdę to ciężko czasami zrozumieć o co ci chodzi. Pomijając twoje dziwne wypowiedzi wynikające z braku kompetencji...
Marekus1225 napisał:
Kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR,

To znaczy co: "sprzedaż wiązana"? Zapłaciłeś za czujnik, dostałeś jakiś monitor i zawór EGR? Jaki związek ma zawór EGR z ciśnieniem w "rampie"? Swoją drogą piękne określenie: RAMPA Smile Znowu jakiś humanista tłumaczył, bo mnie się nijak nie kojarzy "common rail" z RAMPĄ :-/
Marekus1225 napisał:
ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak synchronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. Myślę, że to samo, ale nie jestem pewien

To jest tak, jakby się zapytać jaka jest różnica pomiędzy rowerem i Wielkanocą - to dwie różne rzeczy, zupełnie nieporównywalne!
Jeżeli chodzi natomiast o ten cały "monitor ciśnienia w rampie" to upraszczasz sprawę ograniczając się jedynie do czujnika. MONITOROWANIE czegoś (w tym wypadku ciśnienia) polega na zmierzeniu danej wartości (czyli czujnik) a następnie w przypadku odchyłki korekta tej wartości - w tym przypadku robi to zawór regulacyjny. Dlatego kolega na innym forum pytał, czy ciśnienie jest za wysokie czy za niskie - na co odpowiedziałeś: "Nie ważne jakie ciśnienie ważne jaki problem i gdzie go szukać" Akurat jest to bardzo ważne, a takimi odpowiedziami po prostu zrażasz innych którzy chcą ci pomóc :-/

Marekus1225 napisał:
to jest najważniejszy problem jest gdzie jest problem monitor ciśnienia w rampie.


?????????????????

Marekus1225 napisał:
Wtryski ok badałem na przelewach.


I uważasz, że są dobre. Znowu brak doświadczenia. Bo to, że wtrysk nie przelewa przy kręceniu rozrusznikiem i ciśnieniu 100-200 barów nie znaczy, że również nie będzie przelewał po gwałtownym wciśnięciu pedału kiedy ciśnienie rośnie do prawie 1800 barów. Dlatego było pytanie o spadek/wzrost ciśnienia. Zresztą wystarczy sobie wpisać w gugla kod błędu który ci się wyświetla z dopiskiem "Mercedes" żeby uzyskać dużo dodatkowych informacji. Tą o wtrysku przeciekającym przy wysokim ciśnieniu, ale również taką, że ktoś usunął tego rodzaju usterkę po wymianie pompy wysokiego ciśnienia. Również niewydolność układu paliwowego niskiego ciśnienia może prowadzić do opisanej usterki - czyli zapchany filtr paliwa, niesprawność pompy niskiego ciśnienia.
Jak widzisz potrzebne jest trochę więcej doświadczenia niż tylko to wynikające z zadania pytania na forum.
Powrót do góry
Marekus1225

Debiutant



Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka
Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 21 Lis 2018, 21:34
Temat postu:

Re: ( Mercedes Vito ) Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie


No tak przyznaję się macie rację nawet, jeśli tak pisałem z braku doświadczenia a nie z tego, że chciałem was urazić, ponieważ nie uważam się za jakiegoś doświadczonego mechanika. Bardzo was przepraszam za wszystko, co napisałem. Posiadam oryginalny Autocom i sam sobie diagnozuję Wysyłam link z diagnozy, Wymieniłem czujnik w listwie, ten, co wysyłam, kupiłem używany i po założeniu był ten sam problem, co na moim, gaśnie po daniu z buta, ale łatwo się uruchamia. Za pewne nie będziecie chcieli uwierzyć, ale mogę to udowodnić. Ja nie dawno wróciłem tym samochodem z Dubaju i przed wyjazdem założyłem nowy filtr to auto zrobiło 13 tyś km, ale może masz rację może i filtr zatkany spróbuję go wymienić. Chodzi o to, że nie chcę zbyt dużo inwestować w nowy czujnik, ponieważ mam go zamiar sprzedać a nowy czujnik kosztuje 350 zł Jeszcze jedno auto po ruszeniu z miejsca idzie jak muł, ale tylko po usunięciu błędu odżywa i dostaje kopa. Wybaczcie, jeśli się powtarzam pisząc to samo dziękuję za wyrozumiałość
Jeszcze raz dzięki za pomoc

https://zapodaj.net/3c577b278f007.jpg.html

https://zapodaj.net/a4399596d97a9.png.html
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4802
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sro 21 Lis 2018, 22:15
Temat postu:

Re: ( Mercedes Vito ) Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie


Marekus1225 napisał:
nie chcę zbyt dużo inwestować w nowy czujnik, ponieważ mam go zamiar sprzedać a nowy czujnik kosztuje 350 zł

Coś się tak na ten czujnik uparł??? Napisałem ci jak wygląda system monitorowania i regulacji, napisałem jakie mogą być inne przyczyny wywalania tego błędu - a ty w kółko czujnik i czujnik. Po co w ogóle pytasz, jeżeli i tak cały czas upierasz się przy swoim?
Powrót do góry
Marekus1225

Debiutant



Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sikólka
Posiadane auto: BMW e92 335 d 2007
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 22 Lis 2018, 01:23
Temat postu:

Re: ( Mercedes Vito ) Mercedes Vito 112 CDI 638 monitor ciśnienia w rampie


Znalazłem podobny temat gdzieś na forum, co dotyczy mojego problemu i wysysam, ten post Robiłem przelewy buteleczki mają po 100mil według mnie wyglądają ok., choć nie uważam się za jakiegoś fachowca, ale coś potrafię sobie zrobić, ale mam małe doświadczenie Ktoś miał ten sam problem i po wymianie filtra nic nie dało. Mam pytanie Czy ZAWÓR A REGULATOR to to samo? Raczej zawór z tego, co kolega pisze na innym forum, jeśli chodzi o niesprawność pompy niskiego ciśnienia to czy chodzi o tą, co jest w zbiorniku paliwa?. Co uważasz, jeśli bym zrobił te testy znalazłem je na YouTube.
Jeszcze raz dzięki za poradę nie miej mi za złe, jeśli napiszę jakieś bzdury ale to może wynikać z braku doświadczenia.

sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER PO-KAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdzi-łem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok ,...
aż wreszcie zlokalizowałem usterkę - zawór paliwa na szynie CR. Wyskakiwały błędy P1187,...
Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa
filtr paliwa, niesprawność pompy niskiego ciśnie-nia.


Przelewy
https://zapodaj.net/c969376eb07d9.png.html
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 22 Lis 2018, 01:23
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes Vito »

Opinie o samochodach Mercedes Vito - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne


MercedesE 450

209 777

2019r.

46 000 km

pomorskie

MercedesA 180

44 900

2013r.

190 877 km

śląskie

MercedesB 170

26 900

2009r.

98 700 km

mazowieckie

MercedesE 250

68 900

2013r.

245 000 km

lubelskie

MercedesE 200

19 999

2003r.

233 000 km

dolnośląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System