Dołączył: 09 Sty 2016 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra Posiadane auto: w 168 1.7 cdi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 23:01
Temat postu:
brak mocy i max 3tys obrotow
Witam od razu nadmienie ze czytalem sporo na ten temat i byly podobne przypadki ale nie do konca takie jak moj. Mam problem z w168 1.7cdi auto ma takiego mula ze szok, w ogole sie nie chce zbierac i obroty podczas jazdy i na biegu jalowym maxymalnie dochodza do 3tys. Zauwazylem ze sztanga od turbiny w ogole sie nie rusza(a gdy probuje recznie chodzi lekko) tak samo zawor egr sie nie otwiera na odpalonym silniku. Postawilem na nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia i zeby to sprawdzic ominelem obydwa zaworki sterujace podcisnieniem czyli podalem bezposrednio z podcisnienia na zawor egr i turbine i wszystko sie otwiera (zawor egr i sztanga turba) ale po dodaniu gazu auto masakrycznie kopci czarno siwym dymem i dalej nie wchodzi na obroty. dodam ze przed ominieciem tych zaworkow sprawdzalem regulacjer swiatel i dziala jak nalezy. filtr paliwa wymieniony(ps wezyk ktory idzie od filtra paliwa do popmy- ten srodkowy ma ulamane to jakby zabezpieczenie i trzyma sie tylko na oringu.) Zagladalem tez do turbiny i ma luz jak ruszam wirnikiem przod tyl ok 1mm. W dolocie do egr jest dosc duzo oleju. Aha gdy dodam gazu na max wchodzi na 3tys obr i gdy tak dluzej trzymam pojawia sie kontrolka EPC gdy puszce pedal gazu kontrolka gasnie. Odlaczalem przeplywomierz i nadal to samo. Co moze byc przyczyna turbina gdy siada daje takie objawy?? Wczesniej auto mialo normalna moc tylko jak sie przekraczalo 2.5 tys obr to kopcilo przez chwile na czarno. Z gory dzieki za przeczytanie mojej nie krotkiej rozprawki i za odpowiedzi. pozdrawiam
Dołączył: 09 Sty 2016 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra Posiadane auto: w 168 1.7 cdi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 11 Sty 2016, 15:25
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) brak mocy i max 3tys obrotow
Już sprawa ogarnieta dla tych którzy będą na przyszłość borykać się z takim problemem to trzeba podmienić zaworki sterujące podcisnieniem. Po zamianie ich miejscami Mietek odrzyl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.