Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa E ) W212 250CDI OM651 nierówna praca silnika na wolnych obrotach



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mr.mclaren

Czytelnik



Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pieszyce
Posiadane auto: W212 250cdi T-modell 2012
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 01 Gru 2018, 20:00
Temat postu:

W212 250CDI OM651 nierówna praca silnika na wolnych obrotach


Pacjent - W212 250CDI, 204KM, kombi, rok 2012, silnik OM651

Problem występuje od dwóch tygodni, (auto użytkuję od dwóch lat) może ktoś się z czymś takim spotkał...

1. Sinik zapala bez najmniejszego zająknięcia - chodzi równo.
2. Po przejechaniu krótkiego odcinka lub po minucie pracy zaczyna przebierać obrotami.
3. Nie ma żadnych błędów.
4. Po włączeniu odbiornika prądu np. ogrzewania silnik na parę minut zaczyna pracować równo, później znów chodzi nierówno.
5. Silnik na wolnych obrotach w ogóle nie dymi, w czasie jazdy ma normalną moc.
6. Wtryski wyciągnięte i sprawdzone, kupiłem nowe tryski i jeden po kolei został podmieniany na każdym cylindrze. Kompresja ok.
7. Zawór pompy paliwa CR zmieniony na nowy - bez poprawy (DELPHI 9109-946)
8. I jeszcze jena sprawa. Odpalamy silnik, zapala równo, po krótkiej chwili zaczyna chodzić nierówno, ale jak zostawię go, aby pochodził dłużej to po kilku/kilkunastu minutach zaczyna już pracować równo - bez zarzutów i TERAZ! - jak otwieram elektryczną klapę bagażnika to w tym momencie silnik znów zaczyna chodzić NIERÓWNO!!!??? Po zamknięciu pokrywy bagażnika znów jest ok. Wiem, że brzmi to dziwnie, ale jest tu jakaś zależność i powtarza się to za każdym razem.
10. Napięcie 14,6V i jest raczej stabilne - również przy otwieraniu pokrywy bagażnika. Na wszelki wyparek chciałem zmienić regulator napięcia - w zamienniku niedostępny - kupiłem i założyłem używany alternator - BEZ POPRAWY.


Ktoś spotkał się już z podobnym problemem i może pomóc?
gdzie szukać przyczyny?
Star Diagnosis też nie pokazuje żadnych odchyłów od stanu normalnego.
Powrót do góry
skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa E »

Opinie o samochodach Mercedes klasa E - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne


MercedesA 170

15 490

2005r.

219 831 km

pomorskie

MercedesCL 55 AMG

129 999

2012r.

183 000 km

pomorskie

MercedesA 180

13 990

2008r.

198 000 km

małopolskie

MercedesA 180

95 900

2020r.

34 000 km

mazowieckie

MercedesB 180

105 990

2019r.

39 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System