Sprinter 906 318 3.0 OM642 rok 2007 Cieżko odpala na zimnym
Witam, zaczne od tego ze mialem problem z zapalaniem na zimnym (dlugo krecil zanim załapał), wiec wymienilem w weekend 5 swiec zarowych, 6 swieca mi sie ukręcila. Teraz łapie odrazu lecz zapala po jakichs 10 sekundach, jak by chcial a nie mogł, dodam ze jak odrazu zgasze to za drugim razem juz odpala szybko. Problem tej jednej swiecy czy szukac gdzie indziej? Nalatane ma 500 tys jak by co. Dziekuje z gory za odpowiedzi obeznanych w temacie, pozdrowionka
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Czw 24 Sty 2019, 09:47
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 906 318 3.0 OM642 rok 2007 Cieżko odpala na zimnym
Przy sześciu cylindrach jedna uszkodzona świeca nie ma decydującego znaczenia przy obecnych temperaturach. Z opisu przypuszczam, że w czasie pierwszego rozruchu jest niewystarczające ciśnienie na railu. Powodem może być powietrze w rurkach doprowadzających paliwo - nawet niewielkie ilości mogą zakłócić proces rozruchu. W celach diagnostycznych można podpiąć najprostszy tester - nawet ELM 327 za kilkanaście złotych i sprawdzić, jakie jest ciśnienie w momencie rozruchu.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 906 318 3.0 OM642 rok 2007 Cieżko odpala na zimnym
Gerri napisał:
Przy sześciu cylindrach jedna uszkodzona świeca nie ma decydującego znaczenia przy obecnych temperaturach. Z opisu przypuszczam, że w czasie pierwszego rozruchu jest niewystarczające ciśnienie na railu. Powodem może być powietrze w rurkach doprowadzających paliwo - nawet niewielkie ilości mogą zakłócić proces rozruchu. W celach diagnostycznych można podpiąć najprostszy tester - nawet ELM 327 za kilkanaście złotych i sprawdzić, jakie jest ciśnienie w momencie rozruchu.
Dziekuje za odpowiedz. Zapomnialem dodać że po odpaleniu zapala sie kontrolka od swiec i pali sie ciągle przez jakis czas (nie miga) pozniej gasnie, a także falują delikatnie obroty, po rozgrzaniu jest ok. No i puszcza troche dymu przy tym odpaleniu pierwszym, co do koloru dymu to dokladniej musze sprawdzic , ale raczej chyba niebieskawy. Dodam jeszcze gdyby mialo to jakis zwiazek ze to autko 2 lata stalo (sprawy ubezpieczeniowe po kolizji) odpalane sporadycznie. No i ma wyciety dpf, przeprogramowany soft.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.