Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): zakopane Posiadane auto: ml w163
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 02 Lis 2014, 16:49
Temat postu:
witam posiadam ml w 163 nie pali na 2 cylindry 3.2 b/lpg
mam pytanie
jeżdżąc do 3 tyś obrotów samochód sprawuje się idealnie ale przekraczając magiczne 3 tyś obrotów dostaje błąd i przestaje palić na 2 cylindry na 4 i na 6 tak pokazuje komputer .
robi tak i na benzynie i na gazie
Ostatnio zmieniony przez zajac2612 dnia Nie 02 Lis 2014, 23:11, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Mercedes klasa M ) witam posiadam ml w 163 nie pali na 2 cylindry 3.2 b/lpg
Witaj na forum.
Popraw temat. Regulamin pkt 12. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Mercedes klasa M ) witam posiadam ml w 163 nie pali na 2 cylindry 3.2 b/lpg
Te silniki lubią wyłączyć sobie garnek lub 2 i przejść w tryb awaryjny jak np. dojdą do wniosku, że nie spełniają emisji spalin.
Jeżeli po restarcie silnika wszystko jest ok to przyczynami mogą być:
- Dziurka w układzie wydechowym
- nieszczelny kolektor
- być może: zapchany / nieszczelny katalizator
- słyszałem też teorię, że jak samochód stał z miesiąc to 2-3 dni tak się dzieje potem przejdzie (Ponoć to taka mała wredność Mercedesa zmuszająca do odwiedzin w serwisie).
- Dodatkowo na LPG problem występował u mnie jak od startu jeździłem jak było zimno na LPG (jak tylko sam się przełączył. Teraz dbam o to żeby silnik wszedł w temperaturę ładną (chociaż 60st) i dopiero klikam gaz - od tego czasu ani razu nie wyłączył mi garków. _________________
Dołączył: 28 Paź 2018 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sanok Posiadane auto: Mercedes ml w163 320
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 09 Sty 2019, 16:52
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa M ) witam posiadam ml w 163 nie pali na 2 cylindry 3.2 b/lpg
Witam podepne się pod temat , Mam ten sam problem tez mi odłacza jeden z cylindrów przy ok 3 tys obrotów po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. Dodam tylko ze po zakupie samochodu ok 4 miesiące temu problem pojawiał się raz na jakiś czas a na chwile obecna praktycznie za każdym razem przy przekroczeniu 3 tys obrotów ,co do silnika to nie dawno był wymieniany bo pożerał duże ilości oleju oraz był mocno zanagarowany tak ze nie było widać gdzie są śruby w głowicy .
Ml posiada instalacje LPG firma GIS zakładana jeszcze we Włoszech próbowałem ja ustawić tz podpiąć pod kompa niestety w mojej okolicy nikt nie ma oprogramowania byłem w kilkunastu zakładach specjalizujących się w LPG każdy gazownik twierdzi jednoznacznie instalacja do wymiany może ona odpowiadać za dołączanie jednego z cylindrów . Czy wy jesteście tego samego zdania ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa M ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.