Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa C ) W205 cabrio tylne zagłówki



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wooki123

Czytelnik



Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: W205 cabrio
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 12 Mar 2019, 19:26
Temat postu:

W205 cabrio tylne zagłówki


Witam wszystkich serdecznie na dzień dobry mam pytanie w jaki sposób można schować tylne Zagłówki który wystrzeliły to w po dzwonię W 205 cabrio 2017 r. Dach jest zamknięty z góry z nie mogę go otworzyć ponieważ tylna szyba haczy o te zagłówki. Czy ktoś z was ma pojęcie, instrukcje lub jakiś pomysł.
dziękuje pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa C »

Opinie o samochodach Mercedes klasa C - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne


Mercedes

klasa A

19 900

2010r.

118 340 km

śląskie

Mercedes

klasa S

319 000

2013r.

55 000 km

pomorskie

Mercedes

klasa R

88 900

2010r.

222 000 km

małopolskie

Mercedes

klasa C

38 000

2007r.

165 000 km

pomorskie

Mercedes

200-500 (W124)

99 500

1992r.

104 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System