Po wymianie turbo w moim Commanderze z silnikiem 3,0 OM 642 zaczeło ubywać 1L oleju na 1000km, po czym padła kolejna turbina w szybkim czasie i teraz 3 juz szwankuje dodam że odma wymieniona. Większość mechaników stawia na pierścienie, tylko zastanawia mnie fakt czemu sytuacja zaczęła sie po wymianie turbiny. Silnik pracuje idealnie, równo, cicho, odpala bez problemu po długim postoju. Jednakże spotkałem sie także z opinią że może być związek z DPF który może być zapchany i wypycha olej Turbo? CZy ktoś się może spotkał z takim problemem ubytku oleju?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.