Wymiana modulu skrzyni biegow mb clk w208 320 2001
Witam.
Po wymianie oleju filtra uszczelki i wtyczki gniazda oraz plyty sterownika hydrauliki w skrzyni biegow 722.6 wyskoczyly bledy P2063 ,P2066 I pytanie moje jest takie ,czy musze wymienic modul skrzyni biegow na taki sam z takim samym numerami czy mozna go zastopic wygladajacym tak samo jak oryginalny ale o innym numerze?
Pragnie dodac ze skrzynia mercedesa jest w trybie awaryjnym tylko R i D drugi bieg i szarpanie,dodam rowniez ze po zamontowanym od kolegi module (podobny ale o innych numerach z w220 ) jest mala poprawa,teraz jest tak - odpalam auto ,mieciutko wchodzi R i D,dziala 1 2 3 4 na dzwigni + - ,kiedy ruszam z D skrzynia zmienia brzydko biegi do trzeciego i po przejechaniu 200 metrow nie dziala juz 1 2 3 4 + - i tak juz zostaje na 3 biegu do wylaczenia silnkia .
Zdrowo rozum podpowiada mi ze powinien byc taki sam modul ale czy napewno?
Pozdrawiam
Do dobierania części (zwłaszcza elektronicznych) służy program EPC i numer VIN - a nie „co koledzy o tym sądzicie”. Poza tym po montażu powinien być przeprowadzony reset i ponowna adaptacja wszystkich biegów.
Dziwna sprawa,poniewaz dzis sprawdzalem sobie na EPC numery wazniejszych podzespolow mojego clk I wyszlo na to ze mam silnik z W220 S320 na postawie numeru z komputera silnika ,reszta innych numerow modulow sie zgadza. Skrzynia biegow wedlug numeru modulu przypisana jest dla w208 clk320
Dzis zamowilem modul o tym samym numerze ,moze do piatku dojdzie .
Pozdrawiam
Nie przełożysz mechatroniki P&P nawet z jeśli będzie to właściwa cześć.
Trzeba zgrać adaptację ze starej mechatroniki i wgrać w nową/używaną montowaną. Dopisać cześć do systemu i zrobić nową adaptację.
Czyli inna sprawna część w tylko po zmianie zwykle nie będzie działać prawidłowo. _________________ X164 GL450 4MATIC
C117 CLA180 pakiet AMG
W213 E300
RAM 2500
Ok. Dzis przyszedl modul i po zamontowaniu skrzynia dziala lepiej jak przed usterka (bez programowania).
Niestety zostal pierwotny problem ktory pojawil sie jakies 3 lata temu,mianowicie silnik gasnie gdy zimny (kolo 0 stopni C na zewnatrz) po wbiciu biegu D lub R. Po rozgrzaniu silnika do okolo 50C wszystko dziala jak nalezy.
Widzialem byl poruszony podobny temat lecz oczywiscie zostal zakonczony bez odpowiedzi czy tez rozwiazania zagadki problemu.
Dziekuje za pomoc , dzis zrobilem okolo 130km naprawde jest ok.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.