Przepalone żarówki - diody? w kontrolkach 902 z 2000 r.
Witam kolegów
Mam pytanie odnośnie zegarów Mercedes sprinter 208 CDI 2000 rok. mianowicie przepaliły się dwie żarówki diody? w kontrolce od ładowania i od oleju. elektryk powiedział że tam są diody które trzeba wlutować przy czym rozbierać trzeba całe zegary. poszukalem w internecie używanej deski i tu moje pytanie czy deska od manuala będzie pasowała do sprinter skrzynia sprintshift czyli półautomat, czy będą się wyświetlały literki A R N czy musi to być specjalny licznik dedykowanych do sprintshift?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4802 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 12 Maj 2019, 09:48
Temat postu:
Re: Przepalone żarówki - diody? w kontrolkach 902 z 2000 r.
skin80 napisał:
elektryk powiedział że tam są diody które trzeba wlutować przy czym rozbierać trzeba całe zegary.
Rozebranie tych zegarów jest proste jak budowa cepa
skin80 napisał:
przepaliły się dwie żarówki diody? w kontrolce od ładowania i od oleju.
Problem jest taki, że jeszcze się ani razu nie spotkałem, żeby przepaliły się diody w kontrolkach w tym typie licznika. Podejrzewam, że problem jest inny - co oczywiście nie wyklucza wewnętrznej usterki elektroniki w liczniku
skin80 napisał:
poszukalem w internecie używanej deski i tu moje pytanie czy deska od manuala będzie pasowała do sprinter skrzynia sprintshift czyli półautomat, czy będą się wyświetlały literki A R N czy musi to być specjalny licznik dedykowanych do sprintshift?
Wystarczy otworzyć sobie byle jakie EPC on-line: inny jest numer licznika dla manuala, inny dla automatu, jeszcze inny dla sprintshiftu i jeszcze inny do pracy z tachografem.
Wystarczy wbić numer podwozia do "prawdziwego" EPC żeby uzyskać numery liczników które będą pasować do twojego auta.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Przepalone żarówki - diody? w kontrolkach 902 z 2000 r.
elektryk który sprawdzał licznik, sprawdził dopływ prądu do kontrolek ładowania i oleju prąd dochodzi ale nie przechodzi, do wszystkich innych działa dobrze, Niestety nie chciał podjąć się wymiany. Usterka Podejrzewam stała się po tym jak spalił się przekaźnik od centralnego sterowania (ten pod fotelem kierowcy) wówczas spalił się też bezpiecznik, po tej awarii przestały działać wyżej opisane diody.
dziękuję za odpowiedź, zatem będę go naprawiał gdyż zamienniki są słabo dostępne do tego rodzaju automatu. dzięki jeszcze raz i pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.