Dołączył: 03 Lip 2019 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wałbrzych Posiadane auto: Opel Astra H
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Lip 2019, 09:33
Temat postu:
zakup c klasy.
Cześć wszystkim, szukam dla swojej dziewczyny auta, warunek konieczny to automat i lpg. Znalazłem taką c Klase z linku poniżej.
https://www.olx.pl/oferta/mercedes-c200-kompressor-lpg-gaz-CID5-IDAxVAF.html#ed920fc2cf
Po rozmowie Pan stwierdził, że do wymiany jest pompa paliwa, mówi że auto chodzi na paliwie ale tylko do około 4 tyś obrotów. Ze się przytarła oraz, że sprawdzali ją manometrem i daje za małe ciśnienie. Co o tym sądzicie? Czy pompa paliwa może być powodem nie wkręcania się na obroty? Jakim ciśnieniem powinna paliwo pompa ? Czy może wpada w jakiś tryb awaryjny i dlatego nie chce się wkręcać wyżej ? Ponad to sprzedawca mówi, że skrzynia jest w pełni automatyczna. Jak one się sprawują i ile mają biegów ? W takich skrzyniach jest wyczuwalna zmiana biegów ? jakieś szarpnięcie ? jak ją sprawdzić? Do miejsca zamieszkania sprzedawacy mam około 300km. Czy jest ktoś z okolic kto mógłby w wolnej chwili podjechać i ją zobaczyć ? stawiam flaszke
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sro 03 Lip 2019, 20:54
Temat postu:
Re: zakup c klasy.
enussss napisał:
Pan stwierdził, że do wymiany jest pompa paliwa, mówi że auto chodzi na paliwie ale tylko do około 4 tyś obrotów. Ze się przytarła oraz, że sprawdzali ją manometrem i daje za małe ciśnienie. Co o tym sądzicie? Czy pompa paliwa może być powodem nie wkręcania się na obroty? Jakim ciśnieniem powinna paliwo pompa ? Czy może wpada w jakiś tryb awaryjny i dlatego nie chce się wkręcać wyżej ?
Ja o tym sądzę, że facet ciu la cię w żywe oczy. Pompa nie jest aż tak bardzo droga, żeby nie opłacało się doprowadzić auta do ładu przed sprzedażą. Natomiast objawy są takie, że auto słabnie głównie w przypadku większego zapotrzebowania na paliwo - a nie na określonych obrotach. Jak auto "odcina" na 4 tysiącach, to jest to ewidentnie tryb awaryjny i facet coś ukrywa. Jak w mojej 203 zaczęła szwankować pompa, to najpierw przestało pompować paliwo z jednego baku do drugiego i auto stawało jak na zegarze było jeszcze powyżej 1/4 baku. W twojej sytuacji (jak auto jeździ na gazie) to pewnie w baku jest kilka litrów paliwa - jeżeli w tym stanie działa na benzynie to raczej na pewno powodem nie wkręcania sie silnika na obroty nie jest winna pompa.
Ciśnienie w układzie powinno być od 3,7 do 4,1 bar.
Kokotek do pomiaru jest bezpośrednio na silniku - na górze, na końcu "rury" z której biorą paliwo wtryskiwacze - taki podobny do zaworka w dętce.
I na koniec: w języku polskim nie ma słowa TYŚĘCY - jest natomiast słowo TYSIĘCY - dlatego skrót to "tys" a nie "tyś"
Ach to fejsbukowe pokolenie - jeden napisze głupoty, a potem się to szerzy jak zaraza....
Dołączył: 03 Lip 2019 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wałbrzych Posiadane auto: Opel Astra H
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 04 Lip 2019, 10:54
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa C ) zakup c klasy.
Rzeczywiście mój błąd jeśli chodzi o skrót słowa "tysięcy". Zadzwoniłem jeszcze raz do sprzedającego aby dokłądnie opisał występujący problem. Oznajmił, że paliwo podaje z ciśnieniem 1,2 bara i nie ma nic przeciwko aby podjechać na wybrany przeze mnie warsztat i sprawdzić ciśnienie manometrem. Dodał, że auto powyżej 4 tysięcy zaczyna się dławić i wyskakuje błąd zbyt ubogiej dawki paliwa. Zabieram ze sobą kumpla z komputerem, podłączymy i zobaczymy. O tyle to jest dziwne,że sprzedający mówi że dorzuca nową pompe paliwa, zastanawiam się czemu on sam jej w takim razie nie wymieni. Jak wygląda tryb awaryjny w tym mercedesie ? Jeśli to np. nie jest pompa paliwa to co jeszcze może być powodem takich problemów ? Silnik raczej sprawny jak na gazie wszystko działa jak należy. Coś z układem paliwowym. Ta c klasa w coupe również ma dwa zbiorniki paliwa?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Czw 04 Lip 2019, 20:15
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa C ) zakup c klasy.
enussss napisał:
Jeśli to np. nie jest pompa paliwa to co jeszcze może być powodem takich problemów ?
Jak masz okazje podłaczyć komputer to zacznij od tego. Jeżeli rzeczywiście mierzono ciśnienie to jest faktycznie za niskie. Filtr paliwa zmieniony? Przyczyny trybu awaryjnego mogą być bardzo różne i raczej nie bawmy się we wróżenie. Powodem niskiego ciśnienia może być również zapowietrzanie się układu paliwowego (zasysanie powietrza). Zdecydowanie bardziej jest to widoczne w dieslu, ale w benzynie też potrafi się dać we znaki.
Zdobądź VIN tego auta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.