Witam wszystkich
W211 2.2 CDI 2003
Wiosna przy mokrej pogodzie szarpało nawet 2000 obrotow nie mogłem osiągnać podpiałem komputer i wyszło czujnik położenia wału, wymieniłem na orginalny Bosch i po tej wymianie gdy dodaje gazu do podłogi czuc szarpniecie przy 3000 czasami przy 4000 obrotów, obrotomierz spada do zera ale silnik tylko delikatnie szarpnie i wchodzi na obroty odrazu.
czujnik położenia wału jest nowy Bosch, myślę ze gdzieś na wiązce przewodów jest problem, czy ktoś wie gdzie te przewody prowadzą od czujnika położenia wału do... ? skrzynki bezpieczników? do czego? Pytam,żeby nie isć po kolei i nie wypinać wszystkiego, zna ktoś problem?
dziekuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.