Mam problem ze sprinterem 2.7 z 2003 roku. Po regeneracji pompy wysokiego ciśnienia świeci cały czas kontrolka EDC. Auto jeździ poprawnie wszystko w użytkowaniu jest ok. Podłączyłem SD I w menu wartości rzeczywistych - przegląd członków w pozycji 555 "niskie ciśnienie paliwa" wartości powinny być w przedziale 2500-4000. U mnie natomiast jest niezmiennie 5000.
Podpowie ktoś jak rozwiązać ten problem? Który czujnik jest odpowiedzialny za tą wartość? Ten na pompie czy może mechanik podczas wymiany pompy uszkodził inny czujnik.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Zapomniałem dodać, że auto ma również cały czas aktualny błąd związany właśnie z tym niskim ciśnieniem. niestety nie pamiętam dokładnie symbolu błędu w tym momencie. Błąd po skasowaniu pojawia się już po ponownym włączeniu zapłonu, bez startu silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.