witam jestem w posiadaniu mercedesa slk 2.0 wersja bez kompresora i chciałbym dołożyć mu trochę mocy chciałbym uzyskać z 200 koni i chciałem się poradzić czy ktoś modował czy warto dokładać kompresor czy będzie pasować od wersji 2.0k ? czy może dołożyć turbinę i z czym wiązałoby się takie dołożenie kompresora bądź turbiny czy tylko z dołożeniem intercoolera i zmianą mapy na seryjnym komputerze , czy to jakieś mocniejsze kombinacje ?
Ostatnio zmieniony przez domiele94 dnia Pon 29 Cze 2020, 23:04, w całości zmieniany 2 razy
Większość prac bym chciał zrobić sam jedynie wystroicć profesjonalnie stąd pytanie co łatwiej dołożyć kompresor czy turbo nie mam nikogo co ma 2.0 k żeby zobaczyć czy sa mocowania w moim silniku takie same
Wystroić profesjonalnie amatorską dłubaninę? Znaczy co chcesz wystroić? Chcesz założyć fabryczny kompresor i przerobić fabryczny slk200 na fabryczny slk200k z profesjonalnym (niefabrycznym) softem? Czy może czegoś nie rozumiem? _________________ ===========================
Mnie też dopadł kryzys: wino piję stare, ser jem spleśniały, samochód mam bez dachu...
W tym rzecz , czym rozni sie wersja 2.0 od 2.0 k ? Mapa i kompresorem ? Czy sa wieksze wtryski pompa itd ? Czy wszytsko pasuje jesli kupie kompresor od 2.0k z calym dolotem itd tylko to zaloze o dam do strojenia wiec chyba bez znaczenia czy amatorsko czy nie wazne zeby kompresor sie krecil i dmuchal sprzet mam checi tez , a drugie pytanie kupilem hamulce 4 tlokowe od w203 z tarczami itd ,czy seryjna pompa to ogarnie czy rowniez trzeba kupic pompe od tego modelu mam na mysli pompe hamulca (serwo) czy trzeba rowniez wymienic pompe abs ? Zakladam rowniez weze teflonowe w oplocie
i co macie jakieś pomysły czekam własnie na tarcze i klocki jeśli nie będą pasować to postaram się dorobić adaptery
pochodzą one z w203 3.2 4 tłoczkowe zastanawiam się nad wydajnością seryjnej pompy czy da radę 10 tłoczkom
chciałem się również zapytać co myślicie o rozpórce na przód auta żeby było stabilniejsze w zakrętach przy wyższych prędkościach ? oczywiście wykonam ją sam na zasadzie sruby rzymskiej oczywiście malowanie proszkowe itd
swoją drogą dołożyłem głośniki do tyłu i subwoofer od Pioneera do bagażnika słychać mnie 1km dalej hehe
auto na chwilę obecną prezentuję się tak [/img]
felga 17 stożek box samorobny malowanie pokrywy jedyny mankament na chwilę obecną to moc seryjna będę prawdopodobnie spawać kolektor pod turbo i na początek 0.5 bara można kupić gotwy ale chcą 1800 a sam zrobie za 300zł
jeszcze fotka z owijania kolektora bandażem
jak wszystko mechanicznie będę miął zrobione chce zrobić sterowanie głosowe autem nie ma zbyt dużo funkcji w aucie które idzie wysterować głosem ale zawsze to jakiś bajer w miejscu schowka na konsolki 5-7 calowy dotykowy ekran pod kontrolą arduino bądz raspberry zobaczymy który łatwiej jest zaadoptować do potrzeb motoryzacyjnych typu obrotomierz czujniki ciśnienia temperatury itd plus multimedia to w niedalekiej przyszłości myślę , ze pod koniec wakacji wnętrze na zdjeciu jeszcze brzydkie przy montażu głosników również całkowicie odnowiłem wszytskie plastiki jeśli chcecie mam szybki sposób na usuwanie starej gumowej powłoki bez wysiłku praktycznie
Wszystko sam zrobilem kupic gotowe to nie sztuka i wydac okolo 2000zl za stozek z kawalkiem rury od kn i boxem , box zrobilem z sklejki a tak kupilem tylko stozek od kn za 200 a reszta z odzysku uszczelki od auta rura ze zlomu aluminium itd
Te zaciski nie wyglądają na W203. Sądząc po kształcie są od CL500. Oryginalnie montowane są z drugiej strony tarczy, więc będziesz miał odpowietrzniki na dole. Czytałem gdzieś (bo też się do tego przymierzałem), że żeby zamontować, potrzebne są tylko podkładki dystansowe do wycentrowania zacisku względem tarczy.
Zamiana lewy/prawy jest możliwa, ale klocki nie będą się równo zużywać, bo tłoczki mają różną średnicę. Serwo podobno da radę.
Jaki masz patent na tę gumową farbę? Bo straciłem cierpliwość i właśnie szykuję papier ścierny... _________________ ===========================
Mnie też dopadł kryzys: wino piję stare, ser jem spleśniały, samochód mam bez dachu...
https://youtu.be/qvkZswB2X_c mój sposób wtedy jak już się farbą (guma) odparzy to szczotka nylonowa w miarę miękka i ładnie usunąć pamiętajcie , ze spalacz jest mega silny nie używające papieru ściennego ponieważ raz , ze szybko się zaklei a dwa ta warstwa gumy jest rozpuszczona i jak dociśniesz papierem to rozciera się i przykleja czego nie chcemy dlatego szczotka nylonowa najlepiej taka do mycia naczyń
Wtedy spray do plastików u mnie był półmat ze struktura wygląda jak oryginał jedna warstwa połmaty ze struktura i dwie warstwy spraya do plastików połmat już bez struktury
kolego aleksandervm wielkie dzięki miałeś racje prawdopodobnie są od tego cl500 ale kupowałem na allegro i było w tytule zaciski w203 niby jakiś 3.2 silnik więc może ktoś tez miał jakiś tuning zrobiony bo fotki były na aucie. Wszystko się zgadza tak jak mówisz ładnie wszystko pasuje tylko jak dokręce tarcza trzyma więc dam podkładkę pomiędzy co myślisz ? i nie bardzo rozumiem co masz na myśli zamiana lewy\prawy , że klocki szybciej będą się zużywać ?
no więc dziś przyszły tarcze klocki ładnie weszło wszytko
więc wziąłem się na czyszczenie i malowanie
co do turbo wstepnie rozmowy były na hamowni itd jednakże miałem kupić spawarke gość miał Mi odłożyć i niestety sprzedał więc będę musiał zamówić z allegro więc dopiero za tydzień zacznę spawać turbinę już mam węże też intercooler itd brakuje paru zaworków
tłoczki mają różną średnicę - normalnie drugi jest mniejszy, bo wymaga mniej siły do uzyskania takiego samego tarcia jak większy. Jak odwrócisz, to większy tłoczek będzie bardziej zużywał klocek więc po jakimś czasie będzie szedł skosem. Jeśli zostawisz zacisk na dobrej stronie, to żeby odpowietrzyć będziesz musiał zdejmować zacisk. Ja bym tak zrobił.
Z kierunkiem obrotu tarczy, pierwszy tłoczek jest większy. Klocek się ściera, więc pod okładzinę pod drugim tłoczkiem dostaje się materiał, który zwiększa tarcie, ponadto tarcza się rozgrzewa, dlatego drugi tłoczek jest odpowiednio mniejszy, żeby wyrównać siłę hamowania i skompensować zużycie klocków. Po odwróceniu zacisku strona z większym tłoczkiem będzie się szybciej zużywać, a hamulce będą mniej wydajne. _________________ ===========================
Mnie też dopadł kryzys: wino piję stare, ser jem spleśniały, samochód mam bez dachu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.