ok teraz rozumiem coś wymyślimy, tymczasem tarcze dałem do przetoczenia 120zł pod nowe klocki które będą w Poniedziałek więc w poniedziałek będę montować zaciski
i praca przy składaniu zacisków
efekt końcowy miały być czarne śrubki ale musiałem poprawić po złożeniu i jest wszystko niebieskie
zamontowane spoko to siadło więc jak ktoś będzie chciał montować na chwile obecną podkładka centrująca 1.5mm i jest spoko na starych klockach jutro będą nowe klocki i zobczymy czy będzie trzeba coś zmieniać hamulec na pewno lepszy jednak myśle nad serwem wraz z pompa od cl 500 żeby poczuć konkretna różnice i twardy pedał hamulca który teraz jest jednak delikatny zaciski od cl500 4tłoczkowe tarcze również
edit nowe klocki i nie trzeba dawać podkładki centrującej czyli zaciski są plug and play a odpowietrznik jest na górze i duży tłoczek też na górze więc wszystko jest idealnie zamówiłem pompe od cl600 ale hamulce są kozak i nie wiem czy warto przekładać
Ode mnie masz piwo. Daj znać jak się sprawują. _________________ ===========================
Mnie też dopadł kryzys: wino piję stare, ser jem spleśniały, samochód mam bez dachu...
Panowie szybkie pytanie szybka odpowiedz kupiłem kompletny silnik 2.3 kompresor z wiazka licznikiem itd czy to wszystko pasuje na łapy w komorze silnika czy trzeba drutować robił ktoś swap silnik będzie jutro ale chciałem sie dowiedzieć czy moge juz dziś rozbierać silnik czy to grubsza sprawa i jeśli ktoś posiada potrzebny schemat instalacji od wersji 2.0 i 2.3 musze jakoś spiąć te dwie wiązki ze sobą , co do hamulców spoko są pompy jeszcze nie przekładałem bo troche innych prac jak malowanie felg boku całego brama uderzyła w auto i milion innych rzeczy wrzuce jakieś fotki niedługo ,zrezygnowałem z turbo jest to nieopłacalne kupiłem silnik 2.3 na dzień dobry 200km dotego małe kólko czip i bedzie z 260 koni a myślę, że to powinno być wystarczająco
ja mialem kupic 3,2AMG bo byl w dobrej cenie ale do tego trzeba bylo dyfer<-(a to i pewnie wal) i skrzynie tak samo a te dwie pozostale rzeczy ktos kupil wczesniej no ale finalnie ponoc trzeba by wzmacniac rame takze zabawa za droga mimo ze silnki byl za 1,5k. Co do pytania to ta wersja tez miala 6 biegowa skrzynie..takze chyba sam silnk to za malo..tak sadze
no więc swap doszedł do skutku ale wiadomo jak to swap problemy dla przyszłych ludzi którzy będą chcieli robić swap z 2.0 benzyna na 2.3 kompresor da się wszystko się da od 2.3 są inne łapy na poduszki wystarczy wziąć ze swojego silnika skrzynia itd pasuje nawet silnik 2.3 chodzi na komputerze od 2.0 wiadomo bez sterowania sprężarką w moim przypadku był problem bo nie miałem kompletnej instalacji od gościa który sprzedał Mi silnik ale z dwóch zrobiłem jedną i działa na starym kompie od 2.0 na komputer 2.3 czekam na ściągnięcie imo itu niby jest problem zobaczymy co wymyślą fachowcy bo gość dał mi zegary i kluczyk od clk twierdząc , ze to od tego tylko , że w clk mamy rybkę a tego przełożyć już za bardzo się nie da oczywiście zrobiłbym to pewnie jakoś ale nie chciałem aż tak kombinować gdy włożyłem komputer od 2.3 przekręci 3 razy i pokazuje error start w instalacji brakowało również przepustnicy kompresora o której istnieniu nie widziałem ale spiąłem sobie to na szybko żeby sprawdzić czy kompresor działa na początku strasznie hałasował nasmarowałem go chyba mu przeszło zobaczymy na jak długo miedzy czasie malowałem felgi od środka bo ciągle się brudziły na srebrnej wszystko widać i wy patentowałem sobie lakier ze złotym brokatem brakat zakupiłem w budowlanym markecie na żywo fajnie wygląda oprócz tego malowałem cały bok i teraz został zderzak do sklejenia i przeróbki pod intercooler
różnica była również w wielkości koła od wspomagania i na zdjęciu silnik bez klimy który kupiłem klime przełozyłem od siebie jak macie jakieś pytania to pytajcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.