Pytanie.
1. W jaki sposób podnosić auto, czy trzeba za każdym razem przytrzymać klawisz od podnoszenia aby auto się uniosło i czy można podnosić każde z kół osobno?
2. Gdzie i jaki jest przekaźnik air matic’a oraz filterek?
3. Wyświetla się komunikat Car Is Too Low, Stop The Car - czy mogę z tym jechać czy padnie całkowicie zawias? Przód leży na glebie i nie chce się podnieść, tył jest w normie. Wiem tyle, ze z przedniego prawego miecha ucieka powietrze oraz dzisiaj na przeglądzie się dowiedziałem, ze amorek ma tylko 33% sprawności
Ad 1: Wystarczy nacisnąć, sam się podnosi. Nie podniesiesz każdego z kół osobno, jedynie można go podnieś przez SD.
Ad 2: W skrzynce bezpieczników pod maską.
Ad 3: Jazdę odradzam. Jak jest uszkodzony miech to kompresor nie da rady podnieś auta.
Na sprawność amortyzatorów nie patrz, ja mam ustawione na komfort i zawsze diagnosta się dziwi jak mogę jeździć
ze zużytymi.
Ad 1: Wystarczy nacisnąć, sam się podnosi. Nie podniesiesz każdego z kół osobno, jedynie można go podnieś przez SD.
Ad 2: W skrzynce bezpieczników pod maską.
Ad 3: Jazdę odradzam. Jak jest uszkodzony miech to kompresor nie da rady podnieś auta.
Na sprawność amortyzatorów nie patrz, ja mam ustawione na komfort i zawsze diagnosta się dziwi jak mogę jeździć
ze zużytymi.
A czy nic się nie rozsypie gdy chce załóżmy zmienić koło? Mogę to robić normalnie na lewarku i czy musze wtedy tez unieść auto?
Co w momencie gdy auto jest podnoszone na podnośniku bez wciśniętego klawisza od podnoszenia auta? Można tak robić czy coś może się [cenzura]...ć?
Szczerze mówiąc to nigdy nie miałem styczności z AirMaticiem a słyszałem różne rzeczy. Nie wiem ile w tym prawdy.
Z kolei jeśli chodzi o mój przypadek to może wiesz gdzie mogę znaleźć sprężarkę, nie słyszę jej aby się załączała.
Jedynie co byłem w stanie sprawdzić na ten moment to bezpieczniki w kabinie i pod maska (obie skrzynki po stronie kierowcy) odpowiedzialne za airmatica
Najgorsze jest to ze jestem teraz w Krakowie a jestem z Gdyni i tak się teraz sesrało
Zmieniasz koło jak w każdym innym aucie, nic nie podnosisz.
Kompresor znajduje się w lewym przednim nadkolu. Myślę że powinieneś zacząć od porządnej diagnostyki komputerowej.
Jak będziesz chciał to dzwoń do firmy MB Power z Krk. Powiedz że masz namiar od kolegi z grupy FB.
Zmieniasz koło jak w każdym innym aucie, nic nie podnosisz.
Kompresor znajduje się w lewym przednim nadkolu. Myślę że powinieneś zacząć od porządnej diagnostyki komputerowej.
Jak będziesz chciał to dzwoń do firmy MB Power z Krk. Powiedz że masz namiar od kolegi z grupy FB.
MB Power jest zamknięte do września
Trafiłem do Pardi
Efekt to trafiony kompresor
Dzięki za odpowiedzi
Miech jest uszkodzony, ale to już wymienię sam u siebie aby nie generować kosztów.
W każdym razie Pardi zrobiło porządnie robotę, dostałem tez auto zastępcze w cenie 80zl za dobę, także dobra cena.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.