może ktoś pomoże , mam problem z czujnikiem kata skrętu wyświetla się komunikat
ESP sprawdź w instrukcji , poza tym żadnych innych błędów ani świecących kontrolek , przycisk ESP działa poprawnie po naciśnięciu zapala żółtą kontrolkę na tablicy.
Mam SD C3 devl. - pokazuje błąd C14 B7 - czujnik kata skrętu nie zainicjowany .
wykonuje obrót w prawo na max i w lewo na max komunikat gaśnie lecz po ruszeniu kierownica o centymetr powraca
mam też kilka czujników i na wszystkich dzieje się tak samo, w parametrach rzeczywistych widać jak czujnik pracuje - koła na wprost pokazuje 0 , max w prawo idzie do 520 , max w lewo idzie do - 496.
Taśma pod kierownicą nowa
Czy w SD jest jakaś zakładka by ręcznie go skalibrować tak jak w vagu ? - nie mogę znaleźć [/u]
taki komunikat pojawił się po ustawieniu zbieżności
taśma jest nowa oryginał z salonu - pół roku temu wymieniłem bo z racji wieku stara pękła i wywalało błąd SRS przy pełnym skręcie kierownicą.
czujniki dostałem 3 szt. na zaprzyjaźnionym szrocie - bo byłem przekonany ze mój po prostu padł.
teraz mam do dyspozycji przez 2 tygodnie SD od znajomego i widzę że wszystkie czujniki pracują tak samo
taśmę założyłem i skasowałem błąd poduchy - błąd do tej pory się nie pokazał
czujnik zmieniłem ustawiłem kierownicę na zero , zresetowałem sterownika w SD , kalibracja czujnika max w lewo i w prawo komunikat na desce gaśnie i po ruszeniu kierownicą pojawia się ponownie
Mam tam czujnik 0025428018 można go założyć tylko w jednej pozycji
4 szt. padnięte ? raczej chyba nie , bo SD w parametrach pokazuje że czujniki pracują płynnie
Faktycznie, dopiero w polifcie czujnik jest obrotowy. Jeśli jednak błąd wyskakuje po ruszeniu kierownicą to coś jest sknocone. Ale taśmę można założyć już niepoprawnie.
Tak patrzę w EPC i widzę że tam chyba jest dodatkowo moduł i nie wiem czy on występuje razem z czujnikiem, czy są to elementy występujące zamiennie. Ewentualnie czy wymieniałeś moduł? Chodzi mi o coś takiego:
A 211 545 01 16
Ewentualnie podaj vin to zobaczymy co tam powinno siedzieć.
Czujnik powinien mieć numer: A 002 542 80 18 i z tego co widzę nie zamienia się na żaden inny numer.
Jest tam jeszcze jednostka sterująca: A 030 545 97 32
Taśma do twojego auta to:
A 000 464 05 18 lub A 171 464 09 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.