Witam. mam A klase a właściwie ma ją moja żona, i mam problem z nim podczas ostrej, no powiedzmy szybkiej jazdy auto po prostu gaśnie, jest to niebezpieczne bo dzieje się to najczęściej podczas wyprzedzania, jak zgaśnie to widzę, że w wężyku ze zbiornika idzie powietrze ale mimo tego silnik od razu odpala i jak by nigdy nic do następnego razu idzie normalnie, dodam że wszelkie pompy są po regeneracji, Co to może być dodam że auto to A 1,7CDI 1998r elegance. pół automat. dodam też że jak mam 3/4 paliwa auto ciężko pali i częściej gaśnie. Gdy zgaśnie świeci kontrolka EPC, po odpaleniu gaśnie.
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 74 Skąd jesteś (miejscowość / region): Olsztyn Posiadane auto: A170- 2001
Piwa: 3/9
Wysłany: Pon 29 Sie 2016, 13:43
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Gaśnie w czasie jazdy A klasa 1,7CDI
Wymień wszystkie oringi - zielone - na złączka paliwa - przy filtrze pierwszy przy pompie niskiego ciśnienia i przy pompie wysokiego ciśnienia - jak nadal bedzie powietrze to wymień oringi na regulatorze cisnienia na listwie oraz możesz zdjąć kolektor dolotowy w wymienić malutkie oringi na przelewach wtrysków
W zasadzie wystarczy wymienić oringi na pompach i filtrze - gaśnie bo pewnie wskazuje za niskie ciśnienie w zasobniku ciśnienia- ORINGI DO KUPIENIA W SERWISIE po około 4 PLN za sztukę - zielone silikonowe - i tylko takie oryginalne się nadają
Możliwe że któryś z oringów został ścięty w trakcie montażu po regeneracji pomp i przepuszcza - lub użyte były stare albo rozszczelnił się przewód powrotny
Z doświadczenia wiem że niektóre filtry paliwa - maja inną tolerancję otworu montażowego - kiedyś kupiłem nowy filtrona zamiast knehta i nie mogłem nałożyć złączki ciągle ścinało uszczelkę bo otwór był mniejszy _________________ Leszek
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Gaśnie w czasie jazdy A klasa 1,7CDI
Miałem to samo przy moim , oringi swoją sprawą, w baku jest koszyczek z bardzo cienkimi kratkami , przez które sączy paliwo pompa przy silniku. Ten koszyczek jest bardzo prawdobodobnym ze jest troche zapchany syfem, jak było w mojej a klasiem przez co, zapowietrzał się na pompie wstępnej. Zalecam odkręcenie zbiornika paliwa i oczyszczenie smoka zasysającego. Przerabiałem ten temat dwa razy w ciągu roku. Oringi zaleca się również wymiane, jednak tylko w mercedesie lub allegro. są zielone i szczególnych wymiarów. Nie kupi pan w motoryzacyjnym.
Co do kotrolki EPC, też przerabiałem ten temat, ponieważ kupiłem swoją z tą wadą. Objawiało się gaśnięciem pojazdu po około 20 minutach jazdy, nastepnie musiałem odczekać ok. 15 minut żeby dalej jechać. Wadą okazały siędwa czujniki na końcach listwy wysokiego ciśnienia. Za liste wraz z czujnikami zapłaciłem 150 zl. EPC to na 90 procent problem z czujnikami na listwie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.