Witam
Wczoraj zakupilem "S" 2001 w czasie jazdy wyskakuje mi komunikat cyt :airmatic stop car to low po jakims czasie gasnie . Poprzedni wlasciciel powiedzial ze to nic sie nie dzieje i moge tak dalej jezdzic , ale nie jestem tak do konca przekonany ze to nic zlego od czego zaczac ? gdzie szukac ? pozatym czy auto rano musi podnosic sie tak glosno ???
Ten poprzedni właściciel krótko mówiąc zrobił Cię w ..... Tylko patrzeć jak powyginasz błotniki. Wal z tym autem prosto do warsztatu.Sprężarka już umiera,a masz jeszcze najprawdopodobniej nieszczelność w układzie Airmatic. Pewnie amortyzatory są na wykończeniu. Auto nie powinno opadać do końca.
Jeżeli komunikat na blacie na czerwono-nie jedź. Przy codziennej eksploatacji przy sprawnym Airmatic-u nie ma mowy o takich informacjach z wyświetlacza. Coś masz zepsute ale co to SD najprędzej odpowie.
Tez mi się wydaje ze lepiej to zdiagnozować bo jak zawieszenie się rozsypie to może być problem z jazda i wtedy mogą koszty wzrosnąć. Tym bardziej jak któraś strona opada. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Witam !
S320cdi rok 2000.
W aucie opada prawy przod, ogolnie lewa strona
jest wyzej niz prawa. samochod mozna podniesc tylko guzikiem
po jakims czasie tzn 2dni znowu opada ale tylko prawy przod i pray tyl a lewa strona stoi wyzej niz normalnie powinno byc.
Nie wiem czy jest to możliwe,ale nawet jakby,byłoby to nieopłacalne a po drugie wydłubał byś z Esa to z czego słynie. Może i airmatic stwarza trochę problemów ale tak to jest jak się kupuje przechodzone lub zaniedbane auto. Sprawny układ nawet zimą nie sprawia problemów a komfort jazdy jest nieporównywalnie większy niż na zwykłych sprężynach. To mniej więcej tak samo jakby wyjąć skrzynię automatyczną i włożyć manuala do tej budy.
Tez mi się wydaje ze lepiej to zdiagnozować bo jak zawieszenie się rozsypie to może być problem z jazda i wtedy mogą koszty wzrosnąć. Tym bardziej jak któraś strona opada.
Witam
wczoraj bylem na SD no niestety poza tysiacem roznych bledow okazalo sie ze jednak Amortyzator jest do wymiany ... w sumie koputer wyswietli ze jest problem z wypoziomowaniem zawieszenia lewy przod .
Mechanik stwierdzil ze amor do wymiany ,diagnoze postawil po tym gdy w czasie podoszenia auta "fuknelo" powietrze z amortyzatora ,ale tak sobie mysle czy to jedyna mozliwosc ???
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): goleniów zachodniopomorskie Posiadane auto: mercedes s220,3200cdi,2004 rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 07 Paź 2012, 16:16
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220 Air matic
Ile w polsce kosztuje zestaw naprawczy miech ,bo ja znalazlem ogloszenie ze okolo 500zl szt,a w niemczech ponoc 40 euro,i czy jak wymienie wszystkie 4 nowe zestawy naprawcze miechy,czy autko bedzie stalo normalnie czy tez moze byc ktoras stona nize albo wyzej.
Jakie zastawy naprawcze? Robicie z mercedesa trabanta? Amortyzator to nie tylko gumowy kołnierz z powietrzem, jest tam jeszcze tłoczysko uszczelnienia, olej, i milion innych części, które się zużywają po tych 300tysiącach, w normalnych autach też regenerujecie amortyzatory? Już lepiej co pół roku wymienić jeden amor niż bawić się w regenerację. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.