Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 28 Sty 2009, 19:39
Temat postu:
W220 Air matic
Witam wszystkich! Czy przy awarii zawieszenie AIR MATIC jeśli auto opadnie całkowicie "na dół" można awaryjnie jechać? Czy nie będzie zaczepiał podwoziem o droge? Domniemuję, że skręt koła będzie ograniczony ale czy wogóle jest możliwość jazdy na tak opadniętym zawieszeniu?
Dziękuje
pozdrawiam!
Marcin
misz888@wp.pl
Witam nie proponuje jechac w taki sposob a wogule nie powinno sie wogule jechac az do mometu zalozenia blokad na przednie zawieszenie zeby go nie uszkodzic. Pozdrawiam
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 05 Lut 2009, 14:12
Temat postu:
AIR MATIC
Dla zainteresowanych, którzy jeszcze nie wiedzą. W Niemczech w ASO w razie awarii amortyzatora AIR MATIC( co sie mało kiedy zdarza) proponują zestawy naprawcze "miecha", koszt około 40 euro/szt. W Polsce oczywiście wpychają odrazu całego amora za 3500 lub ew zamiennik Blistena za 2500zł. Ale to normalne przeciez to pOLSKA... Patrzą, żeby tylko zedrzeć z kogoś jak najwiecej. P.s pompa AIR MATIC w ASO w Niemczech oczywiście także tańsza... milsza obsługa i traktują poważniej klienta.
Pozdrawiam!
Witam, mam pytanie odnosnie airmatica, zakupilem w220 z jednym uszkodzony amorem. Wymienilem ten jeden przedni, walniety amor.
Blad z licznika zniknal, auto pompuje sie, ale niestety nie rowno, cala lewa strona - przod i tyl (ta strona gdzie wymienialem przedni) idzie o jakies 2-3 cm. wyzej i auto jest lekko przechylone.
Druga strona jest o te kilka cm nizej przod i tyl, tak jakby rownomiernie jest mniej po tamtej stronie na przodzie i tyle.
Czy powinienem wymieniac oba przednie amory czy moze nie ma to znaczenia, ze jeden byl z wiekszym przebiegiem, a ten nowy z malym, czy moze przez to tamta strona gdzie nie wymienialem pompuje sie mniej rownomiernie przod i tyl.
Prosilbym o jakies sugestie, gdzie szukac problemu, jak go diagnozowac itp. Z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam!
Witam,mam S klase 2001 rok,poj.4.0 diesel,mam następujący problem,otóż na początku siadł przód i paliło bezpiecznik zasilający kompresor,po wymianie w/wym bezpiecznika przód wracał do normy aż do momentu ponownego przepalenia się bezpiecznika,wymieniłem cały kompresor na drugi,problem przepalania się bezpiecznika zniknął,natomiast samochód się nie podnosi,siadł przód i tył,wyświetla się komunikat że system airmatic działa i pompuję.Czy przyczyną może byc uszkodzony rozdzielacz czy walnięte amortyzatory.Czy w grę wchodzi również kasowanie błędów?Pilna sprawa,proszę kontakt tel.proszę o wysłanie smsa na nr.662294628 oddzwonię. _________________ marasik
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): goleniów zachodniopomorskie Posiadane auto: mercedes s220,3200cdi,2004 rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 10 Sie 2012, 19:46
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220 Air matic
Ja mialem tak samo tylko z lewym tyłem stal nizej od prawej strony ,i na warsztacie mi wykalibrowali zawieszenie i jest ok ,autko teraz jedzie i sie trzyma drogi ,pozdrawiam.
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: mercedes w221 S500
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 13 Sie 2012, 15:55
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220 Air matic
koledzy, wyświetla mi się napis airmatic visit worshop, auto trzyma poziom cały czas, nie opada, po podpięciu wyskoczyły błedy świadczące o problemie z listwą zaworów, podczas jazdy auto tak dziwnie podskakuję, nie wiem czy mogę normalnie dojechać do serwisu czy muszę wzywać lawetę?
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): goleniów zachodniopomorskie Posiadane auto: mercedes s220,3200cdi,2004 rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 29 Sie 2012, 19:23
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220 Air matic
Dziwne jest to ze wczesniej prawy tyl stal nizej o kilka cm od lewego tylu ,po kalibracij zawieszenia,tył stal równo,pojezdzilem caly dzien bylo ok a rano odwrotna strona teraz lewy tyl jest nizej o kilka cm od prawego tylu co jest przyczyna tego .Auto odrazu zle sie prowadzi po trasie ,nosi je po nierównej drodze .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.