Witam wszystkich
Jestem posiadaczem ML 430 już 7 rok . w zeszłym roku ( grudzień 2008 ) samochód podczas prób odpalenia zimnego silnika tj. gdy przestał parę godzin na mrozie zapala po czym gaśnie i tak do 3 lub 4 powtórzeń potem stabilizuje obroty i jest wszystko OK . Odpalenie w garażu ( tem 18 st. ) jest ok no może myło ok bo teraz prócz tego że powtarzam kręcenie rozrusznika 3-4 razy i to w garażu i na zimnie to jeszcze potrafi zgasną w czasie jazdy .
Od momentu pojawienia się problemu wymieniłem wszystkie przewody zapł. wymieniłem filtr paliwa jak i oczywiście sprawdziłem motor komputerem . I nic żadnego błędu a wymienione części nie przyniosły spodziewanego efektu .
Może spotkaliście się z podobnym problemem , by może wiecie co tkwi w problemie czekam na wasze sugestie .
Pozdrawiam
Re: ( Mercedes klasa M ) Gaśnięcie silnika POMOCY !!!!!
Zacząłbym szukanie od układu zasilania. Pomiar ciśnienia paliwa, może dużo powiedziec. Ewentualnie z ciekawości zrób test. Włącz zapłon na 2 (bez rozruchu), wyłącz odczekaj z 10-15 sekund, włącz wyłącz i za trzecim razem spróbuj uruchomic silnik. Jeżeli odpali - pompa nie odpali - pomiar ciśnienia.
Re: ( Mercedes klasa M ) Gaśnięcie silnika POMOCY !!!!!
Witam . Dzięki za szybką reakcje na mój post .
Zrobiłem tak jak napisałeś odpaliłem go wieczorem według podanych wskazówek . Samochód zapalił normalnie i nie zgasł , lecz po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi zamarł . Odpaliłem go ponownie i już do powrotu było OK .
Czy myślisz że może to być wina pompy paliwa ??? Zmienne ciśnienie pompy ??? Czy ta usterka nie powinna być zarejestrowana przez komp. ?
Jestem już głupi byłem w kilku warsztatach owszem temat pompy pojawiła się ale dopiero po wymianie filtra paliwa który był wskazywany jako wadliwy ( uszkodzenie membrany która powodowała zasysanie fałszywego powietrza do zbiornika , czy też inne zjawisko związane z powietrzem ) Wymieniłem też kilka różnych czujników których nazw już nawet nie pamiętam . Nawet pojawił się pomysł na odpowietrzenie zbiornika . Nie wiem czy zaryzykować i wymienić pompę . Czy jest jeszcze coś jakiś sposób na to aby przekonać się o tym że na pewno jest to pompa ?. Nie pisałem tego wcześniej samochód ma przebieg ok 110 tys.
Czekam na wasze podpowiedzi
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa M ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.