Witam!
Ja mam trochę inny problem, samochód stoi wysoko (tył chyba za wysoko) po zgaszeniu silnika słychać jak z przodu upuszcza sobie powietrza, jednak samochód nie reaguje na zmianę wysokości przyciskami, tył to już w ogóle.
Po przodzie widać jakąś minimalną zmianę, samochód nie pokazuje żadnych błędów związanych z Airmaticem, po podłączeniu pod kompa też błędów nie było, co jedno mechanik powiedział, że będą podpiętym to udało mu się lekko opuścić tył, nie wiem co u niego znaczy lekko, bo na moje stoi taj jak stał.
Może ktoś próbował kiedyś przeprowadzać kalibrację i to się nie udało, może są pokrzywione wodziki od czujników. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
No i się pogorszyło, przód mocno opadł i się nie podnosi, może minimalnie ale jest to prawie nie zauważalne. Po odpaleniu od razu pojawia się czerwony komunikat Stop, car to low. Niestety dojeżdżam z tym do pracy około 3km, w trakcie jazdy czasami wyłączy się napis "stop", pompa airmatic działa, z przodu błotnik zakrywa oponę do połowy wysokości (tylko wysokość opony mała, koła 265/35/R19) i niżej już nie opada, nawet po tygodniu.
Czy ma sens fizyczny przegląd połączeń pneumatyki?
Jeśli tak to od czego zacząć, w jakie miejsce najpierw zajrzeć?
Ps.
Nie mam w okolicy nikogo kto ma i dobrze zna się na SD, sam podłączam laptopa i staram się diagnozować jakimiś tam programami z netu, ale bardzo słabo to działa, nie które błędy można skasować.
No i kolejny dzień rozczarowań, teraz i tył nisko siedzi, w czasie jazdy na dziurach słychać obcieranie opony o błotnik z tyłu.
Czy słusznie stawiam diagnozę że to jednak nie amortyzatory a pompa albo jakiś zawór regulujący?
W zasadzie sama pompa się załącza, i próbuje pompować tylko efektu nie widać, zdarzyło się komuś żeby był jakiś wężyk nie szczelny który podaje powietrze z pompy na resztę układu?
Ten układ jest troszkę bardziej skomplikowany niż się wydaje. Owszem może to być wężyk, lub końcówka, lub zespół zaworów, lub kompresor, albo osuszacz powietrza. Bez trafnej diagnozy niestety można wymieniać wszystko jak leci. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie albo do czego powinien być podłączony waż od airmatica ten taki gruby, jedna cienutka rurka idzie do tej listwy regulującej, a ten z grubszej rurki nigdzie nie jest podłączony, a na końcu była opaska zaciskowa.
Powinien Pan dodać, że ten wężyk jest czarny to jest ssanie i powinien być tam filterek na końcu. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Mi tym czarnym wężykiem dmuch powietrze, czyli coś się skopało na amen.
Pytanie tylko czy mam się sam zabrać za regeneracje kompresora czy mimo wszystko dać do zakładu regeneracji, no albo kupić nową, od taki dylemat.
Widziałem na YouTube jak gość naprawia kompresor, główna naprawa to dotoczenie pierścienia uszczelniającego na tłoku, tylko czy właśnie to zazwyczaj siada?
Zaplecze warsztatowe mam, z dotoczeniem nie byłoby problemu.
Dzisiaj podnosiem samochó na lewarku, tył był padnięty do dołu ale jak podnisłem na lewarku to potem został u góry, samochód miałem cały czas odpalony.
A przód leży i to tak jakby jeszce bardziej na glebie, możliwość skręcania samochodem równa się zero.
Co w tej sytuacji byście obstawiali?[/code]
Wyskoczył błąd C1517-001
the level sensor recognizes the vehicle level at the front and rear axle.
And passes this information to the airnatic control unit .
the error of a level sensor is recognized by the comparison of the redundant signal of each sensor.
"Czujnik poziomu rozpoznaje poziom pojazdu na przedniej i tylnej osi.
I przekazuje te informacje do jednostki sterującej airnatic.
błędu czujnika poziomu jest rozpoznawany przez porównanie sygnału nadmiarowej każdego czujnika."
Witam mam identyczny problem jak kolega jaworek
kompresor pompuje długi czas a jak już się napompuje to autko robi się sztywne i zapala się komunikat airmatic na biało,sprawdziłem wszystkie wężyki wymieniłem czujnik na kompresorze i nic,chwilowo pomaga odłączenie akumulatora ale to na chwilę. W moim pobliżu nikt nie ma SD i wszyscy rozkładają ręce wdzięczny byłbym za pomoc
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Sro 17 Gru 2014, 14:44
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) Airmatic - problem??
witam, tematow jest wiele wiec napisze w tym
mercedes s w220
problem z airmatic
tyl stoi normalnie, a przod lezy na ziemi
auto calkowicie nie pojedzie bo szoruje podwoziem
czy jest mozliwosc podniesienia na lewarku i zablokowania jakos amortyzatora? na wysokosci umozliwiajacej przejazd na ktrotkim dystansie do serwisu czy chocby przemieszczenie po placu, czy pozostaje tylko laweta ???
No jest sposób, podnieść na lewarku i wsadzić coś w wahacz i wjechać na lawetę innej opcji nie ma, _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.